God Morgon 2010-03-06
God morgon!
Först idag, inte vanligt! Jag sitter med kaffet nu och ska dra upp till Arlanda snart där det är kör konferans hela helgen-kul! Ute är det -20 igen…fyyyy…brrrr!!
Ha en bra helg, det ska jag!
God morgon i stugvärmen! Här vare också -20 och en blå himmel idag med. Det var så jag vaknade till riktigt när jag var ut till kusarna. Sitter också och småmyser med morgonlatten. Kör försiktigt Tjiwi!
Ha en bra dag alla!
#1 Tack, det ska jag!
Mera godmorgon!
Strålande sol, ingen ny snö, ingen storm! Dock -20 här med. Idag ska jag äntligen få komma nära hästarna. Sånadär bensin vidunder glömmer vi idag!
Ha en trevlig lördag i solens och glädjens tecken.

Godmorgon
Även här visar termonetern -20 och det ser ut att bli ännu en strålande vacker dag, även att det är kallt nu så kommer solen värma på gott om några timmar
Ska upp till stallet om en liten stund, rida och hämta hö, sen blir det att åka och ge några hästar akupunktur. Ikväll blir det hem tillen kompis, slappa och tjöta lite 
Ha en underbar dag i solen!

God morgon!
Här har vi ca 12 minus och när jag vid 6-tiden kollade temperaturern (samtidigt som jag hurvade) såg jag ett svart litet russ utanför hundgården! Det var bara till att slänga på sig kläder och hämta den lilla damen! Hur hon kommit ut är ett frågetecken men nu är allt lungt igen. Kanske ville hon upplysa mig om att det var kallt och att hon behövde mer mat? 

Godmorgon i landet!
Blå himmel, strålande sol och minus fem grader, härligt!
Fast det innebär väl att hela Piteås befolkning kommer att befinna sig på isen alternativt skotern, så det blir nog glest med kunder idag.
Kanske hinner jag göra något med någon häst idag efter jobbet, vore ju kul!
God förmiddag!
Här är det stressigt.
Har lyckats lånat ett släp och sandra jobbar med att göra klart grabbarna.
Jag letar efter någonstans att bo över natten.
Men just nu ser det ut som vi kan komma iväg idag till gotland.
Ha det bra i landet och njut av solen.

God eftermiddag här var det - 9 i morse men har varit ett helt underbarat väder ,vindstilla och sol , så idag när jag var på banan satt jag och solade på mina fräknar och svettades , fattar ni jag blev svett helt underbart :D.
Vi har då varit inne på banan och det har varit mätdag och nu är Ijor mätt som 6 åring och han hade inte växt något alls 128 cm och Hälge blev mätt för första gången, han var 126 cm.
Träffade även Ijors halvbror Arrak och ja inte kunde man tro att de 2 var släkt med varandra inte ett dugg lika *ler* Arrak är inte så stor nu kommer jag ju inte ihåg hur hög han var, men det var en hel del som skiljde höjd mässigt i allafall, men han såg fin ut Kicki.
Så nu sitter jag och dricker lite kaffe , sen är det ut i stallet och fixa lite , men mina behinnor är fortfarnde jätte ömma så jag har inte tänkt slita ut mig idag heller utan kommer försöka få låta de vila så mycket det går.
# 9 Du skulle behöva back on trackbandage, glucosamin och lite massage, tror jag!
Vad kul att höra om han, Arrak, få se om jag får ett mail om höjden sen. Men han är lik sin mor i alla fall. Deras huvudform är mkt lika och färgen så klart.

#10 Det tror jag med att jag skulle behöva , tror att jag ska ta lite arnika på benen sen ;)