God morgon 2010-03-02
Morrn!
Höll knappt på att komma ut från våran byväg i morse, efter all snö som drivit igen. Nu stundar jobb fram till 18,15, det gäller att jobba när man jobbar…
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon
-6 grader och jag kan skymta en sol, jobb som vanligt sen hoppas jag hinna köra några hästar ikväll..
Ha en bra dag i vårt avlånga land.
God morgon!
Jag fick också skotta lite så jag kommer ut med bilen. Nu ska sonen och jag dra iväg mot flygplasen. Han inte jag ska ut på en sportlovsresa till Holland för att hälsa på sin moster.
Ha en bra tisdag!

Morrn där ute!
-7 här i Eskilstuna. Det ser faktiskt ut att klarna lite mellan molnen!
Nu ska jag stoppa i mig lite frukost. Sen bär det av till Gnesta. Massagekurs!
Ikväll ska jag ut och praktisera det jag lärt mig på hästarna! Längtar tills jag blir färdig massör…!!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Godmorgon i landet!
Här snöar det litet till, Peter får ut med traktorn innan jag ska till jobbet, för jag tror inte jag kommer från gården annars. Igår körde jag fast golfen på parkeringen på jobbet…
Sara var ut med Trixi igår kväll.
Idag blir det butiken för mig, Peter ska fixa klart passaten och de andra två är ju lediga så de sover väl halva dagen

God morgon -6 och massor av snö som drivit Nu blir det andra dagen jag inte kommer ut med bilen (har en 4ww) om de inte kommer och plogar. Det är lite depprimerande att inte kunna åka när jag vill igår tog jag traktorn efter posten Annars bara en vanlig tisdag
ha det gott där ute
Nu syns grannens bil igen efter flera dagars tö
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon -7,4 ute just nu men solen skiner från en klarblå himmel :) och den stora vatten pölen i hagen kan bli en perfekt skridsko bana idag hm .
Idag är det lite mockning och jobb med mowgli (shettis) som hålls på att köras in .
För egen del så är det rygg bas träning för mig i kväll.
Ha en skön dag idag
God morgon är det inte här……..
…en del av mitt liv raserades igår, jag blev avskedad-igen, andra ggn på fyra månader. Bristande orderingång. Sitter nu med oro och ångest i mig, har en månads uppsägning men vad hjälper det??
God Morgon!
Snöstormen slog till igen i natt, fram med snöslungan! Går inte att komma ut med bilen annars……Hästarna fick sitt hö inne i dag, eftersom det annars blåser bort till min bror tvärs över åkern (han har inga djur mer än kräftor….)! Hundarna däremot är jätteglada över att det blev ny fin snö!
#7 Stackare, känner verkligen med dej! Man tänker bara på ekonomin och hur det skall gå…..inte lätt att vara positiv då! Hoppas det löser sig!
#8 Tack Maggan!

Ingen snö över oss under dagen däremot kommer det lite nu.
I morgon får varmblodet stallarrest han lyckades i dag igen, hoppade över och knäckte allt. Inneboende i två hagar till tog sig också ut och sedan drog de byvägen utåt havs utom boven i dramat som lugnt stannade hemma på gården. När två grannhästar också klev ur sin hage så vände de hem. Så det blev boxen för dem resten av dagen.
#9 Hoppas det ordnar sig.