Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 476 ggr
karisma
0

God morgon 2010-02-28

Morgon idag är det grått och blött +2,5 Har för första gången satt upp skyltar att det är ridning förbjuden på min väg, för att jag har bygrannar som inte har ett dugg hästvett Nu när det har varit svårt att rida i markerna så använder man min lilla väg till racerbana Idag så ska jag fixa så att bagglammen flyttar till stallet annars är det bara en blöt söndag

ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Kajhugo
0

God Morgon eller kanske God Kväll åtminstone för mig som har varit på resande fot sedan fyra i går då vi äntligen kunde lämna Paris via Oslo och Skavsta innan vi åter kunde svänga in på gården igen.

Borta bra men hemma bäst

[Croneld]
0

Dropp, dropp och dropp!
Har varit ute och fixat i lösdriften och de har fått nytt strö. Ska nu njuta av min latte.

Ha en bra söndag!
Och grattis alla Marior som har namnsdag, inklusive mig själv!

MagganS-B
0

Det droppar här också, vågar inte tänka på hur hästhagen kan komma att se ut om det fryser på…..Än så länge går det bra, och dom går alltmer ut i denlösa höga snön som blivit mjuk. Man tror att dom inte skall komma upp med sina stora magar när dom rullat sig, men dom fixar det på nåt vis!

I dag är olympiaden slut, skönt, då kan man sova lite tidigare på kvällen!

Ha en bra söndag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det sisådär tio minus, och det snöar litet igen. Mer snö känns ju verkligen som vi behöver…

Idag blir det fix med smådjur och hästar, och egentligen borde vi städa inne också…

murkla
0

God eftrmidda.

Ja + grader här med ingen inget snö fall eller Solen här…

Såg att de har börjat att fälla päls….

Tänkte om de gick att dar loss transporten men min bil har fläcket gått sönder så jag vet inte hur jag ska göra nu. Så i morgon ska jag ringa banken hoppas att pålåna  pengar till nyarbil köp.

Vill inte kosta på bilen jag har nu. Om jag ska kosta på allt så blir de ca 10 000 kr. 1999 årsmodel. Går kanon bra…

Men men… annars allt bra.

garrilina
0

Jippie ännu en OS medalj till Sverige! Skidåkarna har bjudit på en hel del spänning dessa veckor.

Idag har vi haft -2 och snöfall, undrar hur många dagar det inte har snöat sedan i december? Har fixat stallet i stort sett själv i helgen, i går jobbade Therese och i dag har hon varit på Ponnytravårsmöte. Där fick hon pris för bästa monteryttare för andra året i rad. Nästa helg blir det hon som får pyssla på själv för då åker jag till Gävle för plugg igen.

VeronicaP
0

Raderat då jag skrev på fel dag :P