Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 771 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-02-27

Godmorogn i landet!

Här är mulet, det har kommit en dm snö och det är tio minus, härligt!

Hörde det surra från några skotrar, nu har de tinat fram igen! Kanske går bättre för svägerskan i helgen, hon har skotercafé på helgerna, men i 30 graders kyla vill ingen fara ut även om solen skiner.

För min del butiken, Sara ska följa med in till stan. Sedan kankse vi t.o.m hinner ut med några hästar om vi har tur!

Tittut
0

Morrn!
Ska snart ge mig till Arlanda och vidare mot Umeå. Shetlandsutställning i Nordmaling väntar. Ska bara…. sköta djur och barn först.

Ha en bra helg!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

annelie-huskvarna
0

Godmorgon Glad

Mulet här och nån plusgrad… Idag blir det plugg mest hela dagen, en sväng till stallet och i em/kväll ska jag iväg och ge en person akupunktur. Till kvällen är det ju dax för fjärde deltävlingen i melodifestivlen och som inbiten schlagernörd är jag väl hittills ganska besviken… Får väl hoppas på 2011 istället Flört

Ha en bra lördag!

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute nu har det varit + 2 i över ett dygn så nu smälter snön Det kanske blir drägligt att gå ute ellr bar isgata Äntligen så blev det kastration av 3-åringen igår för nu tillät tempraturen

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
Här rasar snön av grannens tak i omgångar, snön på mitt hus ger sig inte riktigt än. Vi får väl se under dagen då det är +1 nu på morgonen.

I veckan snöade det och vinden tog all snö till den bit jag måste gå med hästarna för att få ut dem i hagen, så jag hoppas det det sjunker lite idag så det lir lättare att gå där.

Ha en bra lördag!

MagganS-B
0

God Förmiddag alla!

Här är det milt och mulet, snön har sjunkit jättemycket och man kan bara tänka sig vilka pooler det kommer att bli om någon dag om det inte blir lite kallare igen! Kaffet urdrucket, pållarna ute, får se vad dagen bjuder på i övrigt…….

Ha det där ute i landet!

[Tjiwi]
0

Morron

Jätte grått, disigt och på nollan…….luften var varm i morse när jag gav hästarna frukost och småfåglarna sjöng för fullt!!

Funderar på om jag ska ha en egendag i dag och åka in till staden, vill ha en ny mobil bla…