God morgon 2010-02-26
Morgon på er Idag slår roslagen till med +1 och grått och det skall ju komma mer snö Rädda taket på carporten igår har sista vindskyddet kvar att skotta idag Mina bagglamm ska få flytta ner till stallet i helgen för nu är de så vilda att de försöker hoppa upp i soffan och småhundarna är inte så inponerade
lets dance till kvällen
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Här har det kommit in moln, så det är -17 istället för -29 idag. Skönt!
Idag blir det butiken för mig, Sara är hemma för hon är ledig idag så hon har redan börjat sitt sportlov. Hon får roa sig med sporten "elda i köket" i dag 
Peter och Simon ska lossa i Östervåla och lasta i Hudik idag.
Hästarna lär vila i form om det inte är drägligt mitt pådagen.
Godmorgon!
Fin dag här i Finland, men har inte kollar vad temperaturen visar ännu. Har bara matat kissarna och hunden än så länge. Har träningsvärk i ryggen, var på ridlektion igår och fick både vara med om bakutsprång, bockningar och lita andra gymnastikhopp. Tur att man känner ponnyn man rider. ;) Dock är jag ledig idag så det passar fint att vila upp ridmusklerna.
Ha det gott! :)
/ Sabina
God morgon!
Hoppas det inte blir för slaskigt ute idag och vägarna hala. Nu lär väl snön på taken smält lite så håll utkik så ni inte får snö i skallen.
Ha en bra dag!
God morgon!
Inatt rasade snön från vårt stall så jag fick skotta ut hästarna idag kom varken in till höet eller spånet. Tur att sambon är ledig idag så att han har lite att göra
. Ska åka på mamografi sedan jobba.
Ha en bra dag alla!
Morron
Tö!!! Det var jätte mild luft ute, skönt!! På väg in från utsläpp av hästar så kom det regn….ska man säga härligt, eller?? Nåja, nu måste det väl gå mot vår…ha en skön fredag!!
Plusgrader här också. Elin är hemma från skolan, och vi ska ut och åka på eftermiddagen. Tänkte bevista FNH Uppsalas årsmöte i kväll, så vi kanske springer på en och annan kändis där?
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Förmiddag!
Även Gotland bjuder på en "varm" dag. Här är dimma och all snö har rasat av taken i natt. Har släppt ut halva russbesättningen i snödrivorna, gäller att passa på. Om nån vecka kanske det bara är insjö/lera i deras hagar…..Brådis är mycket upphetsad över att det kommit en "ny" häst i stallet, han fattar ju inte att det är syrran och att hon redan är dräktig……Han lugnar sig väl, äter gör han i alla fall, det har han tid till!
Ha en bra fredag, Let's Dance!
Godförmiddag!
En å annan kändis kan Du säkert träffa på #6. Dock inte mig. Har varit hängig/dålig hela veckan och stannar hemma ikväll till förmån av hästarnas matning och den kommande utställningen.
Nu väntar dock en resa till stan med rastlösa ungar som ska till badhuset. Själv ska jag putsa på liten häst, fixa transport och så.
Ha en bra dag allihop!

Nu är våren på väg…nej dit är det nog långt men i dag har vi bara -1,5 och det faller blötsnö från skyn istället för kallsnö… ombyte förnöjer sägs det.
Stallet är fixat för insläpp och middagen står i ugnen det blir kyckling men tyvärr hade jag råkat ta lår istället för fileér men det går nog ner.
Ha en bra fredagkväll!
Äntligen sportlov!!