Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1728 ggr
Rustibuss
0

medryttare finnes till träning och tävling

Undrar om någon vill ha hjälp med sin ponny? Jag är intresserad av dressyr och vill gärna träna och tävla din ponny. Jag har ryttarlicens och varit ute och tävlat med min förra medryttarponny, vi vann t o m.

Medarbetare för Welshponny ifokus

Emelie89
0

Jag har sökt till mitt russ på ridsport.ifokus för ett tag sen? Men du kanske inte bor i närheten av Gävle?

Tusen
0

#0 Var bor du? Hur gammal är du? Vikt och längd skulle också kunna vara bra att veta.

Carpedium
0

Precis som ovanstående så skulle jag gärna vija veta mer om dig då jag har tre russ som skulle behöva en duktig medryttare.

Prenses
0

Jag skulle gärna bli medryttare också. MEN jag bor i Finland :P Men skicka över era ponnyer hit ;) Jag tränar och tävlar gärna. ;)

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är också intresserad av en medryttare!

Ålder? vikt? längd? Vart bor du?

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Linnea
0

Jag säger samma! Var bor du?

Skynda långsamt så går det fortare.

Rustibuss
0

Ursäkta alla som undrar vart jag bor. I Närke närmare bestämt utanför Hallsberg. Det är inga problem att åka ca 3.5 mil till ponnyn. Jag söker B- C- eller D-ponny. I ridskolan i Örebro rider jag i en D-ponnygrupp en gång i veckan. Har blivit uttagen till Division 3. Jag rider bara dressyr och markarbeten.

Medarbetare för Welshponny ifokus

Emelie89
0

Då var du lite för långt ifrån min russdam då… synd

Tusen
0

Då bor du lite för långt bort för oss. (Eskilstuna)Rynkar på näsan

[Croneld]
0

Medryttare finnes till träning och tävling

Ursäkta alla som undrar vart jag bor jag var slarvig med informationen. I Närke närmare bestämt Hallsberg. Jag är en liten ryttare som är ca 145 lång och väger 33 kg. Jag rider enbart dressyr och markarbete. Min mamma följer mig till ponnyn som jag ska sköta, rida mm. Hon har haft egna hästar och är dipl hästmassör sedan -94. Jag rider en gång i veckan i en ridskola i Örebro där jag även har blivit uttagen till Division 3.

/Jag kopierade detta från dubbeltråden./

Linnea
0

Då bor du för långt från mig också.

Skynda långsamt så går det fortare.

Tusen
0

Imonerande att du rider D-ponny då du inte är större. Du skulle vara en stor tillgånng för alla shettis och russägare som vill ha ut sina hästar på tävling. Bara det att få dem utbildade är något som är efterlängtat i dessa kretsar. Vore kanske något för dig att satsa på. Skrattande