God Morgon 2010-02-20
Godmorgon! Först ute här idag. Skulle ha bra lust att ligga och dra mig ännu, men plikten kallar. -23 på utsidan.. BRRR…. Hoppas ni har det lite varmare!
Ha en bra dag! :)
/ Sabina
God morgon!
Vi har bara -4 men snöstorm, jag är sååååååå trött på denna snö
. Har redan varit ute och skottat. Hästarna får äta frukost inne idag sedan gå ut några timmar. Hoppas ovädret lugnar ner sej.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon 20 februari
Kallt , blåsigt och mer snö är att vänta. Den tänkta löshoppningsträningen är bara att glömma! Blir nog inga större projekt i dag skulle jag tro.
Godmorgon från
Lotta/ RC71
Svinkallt och halv storm här! Mer snö på gång. Nä lilla snön; Kan vi inte pausa nu??
Idag väntar… snöröjning. Orkade inte med vid stallet igår.
/Gurkane
God morgon!
Samma här, inomhusprojekt gäller. Har skottat det värsta runt bilen, som kilade sig fast igår när vi körde in framför huset i går. Men det krävs mer än handkraft för att det ska bli bra.
Det är tjock moddig snö som ligger där lager på lager och väntar på en snöslunga.
Ta det lugnt och håll er borta från vägarna idag!
(Mitt eget inlägg från dubbeltråden)
- 15 och snöstorm nu! 
/RC71
Kallt och trist här också.
Har just fått iväg familjen som ska köra mopperejs i kylan. Förstår inte att de alltid måste köra när det är som kallast?
Själv ska jag hålla mig inomhus ända till kvällen. Jag vägrar att gå ut mer idag om jag inte måste.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Snö och blåst även här, det märks inte att jag plogade igår…
I dag tog jag sovmorgon, men nu har hästarna fått frukost och är ute i stormen och äter hö. Jag är glad vi körde alla igår för idag blir det bara innejobb.
Snö, snö, snö…..och isiga vindar…….
Skulle ut och kört par idag men det lägger jag på is!!(kul va!)
Känns inte så lockande att vara ut idag så det blir inomhus jobb idag…sy lite selunderlägg tex.
I morgon ska vi försöka ta oss iväg på utställning med Njord…..blir nog svårt att tvätta häst idag så jag får nog rykta honom i stället….
Snöstorm, -3 fast det känns som -15! En del snö kommer uppifrån och en del av det som kommit ner under veckan ur omkring, inga snöplogar göre sig besvär, det yr till direkt. Pållarna står i stallet, ingen idé att släppa ut dom, dom har det lika bra inne.
Ha en skön inomhusdag!

Go middag! Har börjat lördags nöjet med att skotta snö och detta innan ovädret har dragit igång, på riktigt .., Hästarna har i alla fall komit ut men mycket senare än vanligt i dag. Ligger lågt med det mesta i dag o försöker pyssla lite inne i stället!
Ha det bra!
#8 Lycka till med morgondagens äventyr!
#10 Utställningen inställd….typiskt! Flyttad till den 7 mars då jag är på körkonferens….blä!