Godmorgon 2010-02-15
Först på plan i dag! 
Vaknade alldeles för tidigt i vanlig ordning. Känns ganska bistert ute . En vanlig jobbardag väntar.
Godmorgon gott russfolk önskar
Lotta !

God morgon 2010-02-15 Morgon till en ny vecka Här i roslagen är himmlen fortfarande obestämbar och -7 Idag tar jag tag i det som inte gjordes igår och resten får vara till en annan dag. Annars blir det lite häst och hund A. Bagge vill ha sitt med ha en bra början på veckan
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

10-02-15
06:43
God Morgon
Mörkt och -6, måndag och tillbaka till verkligheten. Hästarna är fodrade, ute och stallet är klart, idag blir det bara ordinarie jobb.
Ha en bra dag där ute i vårt avlånga land.
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Godmorgon i landet!
Tillbaka hemma efter en intensiv helg med mässa och besök hos mor och barnen.
Idag blir det butiken, Sara ska på prao hos en travtränare denna vecka, Simon och PEter är lediga.
Här är det mulet och runt fem minus.
Oj, verkar krock på morgontrådslinjen idag!
Här är det -8 som vanligt,. Ska släppa ut hästar och fixa iväg lite post, sedan blir det väl skrivjobb som vanligt.
Ha en bra, ny vecka, och glöm inte att känna efter att det våras!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Morron
Grått, grått, grått……hästarna utsläppta och nu är det dags för kaffe och knäckemackor…….överger shaken efter två veckor och ingen viktnedgång!!

God morgon!
Känner mig super glad efter en trevlig alla hjärtans helg. Jag har fått fina teckningar, kärleksmums, klappar och mkt mys. Hela helgen har kretsat kring mamma.
Annars är här grått med ca 4 minus och mer snö i sikte. Hästarna tränas inte alls då det är skidspår på körvägarna och paddocken är helt full med snö.
Ha en bra dag!
God Morgon!
Måndag igen! Här har vi haft underkylt regn…..
Morgonkaffet urdrucket, runt fågelmaten slogs 11 koltrastar om ett äpple som jag lagt ut, försökte fota i smyg, men dom har ögon över hela kroppen!
Mockning i stallet är det som gäller i dag, plus en del andra måsten!
Ta dagen som den kommer, njut!
Jag har inte sovit till nu men efter en knasnatt har huvudvärken gjort sig väl påmínnt. Fy bubblan vad trist. Ska dock snart ut och rida lite med en dotter som gick i skolan i lördags och därmed är ledig idag.
Igår blev det några fina bilder på den tillfälliga ponnyn i stallet; Lojstas Pawik.
Alltså kunde man ana lite vår i luften. Så härligt hela dagen igår. Idag lite trist o tråkigt ute.

Idag har vi haft temadag kring kärlek, så jag har betat av 4 pass med blandade grupper från år 8. De har fått göra collage det blev en hel del läckra bilder med bl.a. hjärtan, choklad, rosor, svarsjuka m.m. Nu ska jag gå ut och packa och bära in hösilage för kvällen.
Ha en bra em.
Temadag OS-invigning hade vi på vår skola på skridskor i ishallen, med flaggor, lagtävlingar, musik och jippo. Riktigt roligt!
Men började må pyton vid lunch, så jag åkte hem och har sovit ett par timmar. Fick i mig lite hälsofil och ska ta det lite lugnt resten av kvällen. Hoppas det inte är magsjukan som knackar på dörren, utan bara en lite släng av illamående.