Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 941 ggr
Prenses
0

Övernattning på ert stall ?

Nu är det ju så, som ngr av er kanske vet att jag har köpt nya ponnyer åt mig från Gotland. Hade tänkte åka över me båt och allt vad klart. Skulle boka båten idag, men konstaterade att resan skulle bli mycket dyrare än jag trott, nästan dubbelt upp. Så nu har vi tankar att köra runt från Finland till Sverige, Stockholm.

MEN. Jag måste ha ngnstans att vila med hästarna, eftersom det är lag på det. Vet vissa kör i ett sträck, men vill absolut INTE utsätta mina hästar för det. Så finns det ngn vänlig själ där ute som kan tänkas sig att låna ut två boxar för en russ tjej och en shettis tjej så skulle jag vara innerligt tacksam. Tjejerna mina är 3 och 1 år gammla. Båda två snälla. :)

Vi städar ur boxarna efter oss och hjälper gärna till i stallet. Vi är tre vuxna personer med. Och om det finns ngnstans att sova så är vi tacksamma för det, eller ge förslag på ngnstans man kan sova.

Skulle gälla den 8 April och ev. 9 april. Och ett dygn på stället då. Skicka PM åt mig, svara här eller på min mail sabinagranbacka@hotmail.com

/ Sabina

Mixie
0

Är det sthlmsområdet som gäller? :)

//Mickan

Prenses
0

Behöver int pausa med hästarna där, eftersom vi hämtar dem i Nynäshamn, men om det finns en möjlighet för oss att sova där natt dan före vi hämtar hästarna vore det toppen! :)

Gäller främst runt Umeå området.

/ Sabina

crazycattiz
0

Ring Ungdomsansvarig på Umåker, pm:a mig så får du nummret!