Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: allmänt
Läst 1471 ggr
VeronicaP
0

Årets hästar 2009 på SPTF

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kan man rösta på årets hästar på Sptfs hemsida.

http://www.sptf.nu/2009rostning.php

Lite extra roligt att våran fina fina Ijor har blivit nominerad i år bland 5 åpringarna med väldigt tuff konkerrans men ändå :)

Ni som kan rösta är ni med midnr och det borde ju även innefatta om ni är ägare till hästar som tävlar , är inte så insatt i detta men tror väl att det är så .

[Croneld]
0

Synd att jag inte får rösta då!Rynkar på näsanVilken fining.

PernillaJ
0

#1 Varför skulle inte du få rösta? Du har garanterat ett MID-nr, titta i dina papper eller maila SPTF och fråga.

Jag har just röstat i alla fall… Glad

Jennie_A
0

#1 Du äger väl hästar som startat, så du har ett midnr.

VeronicaP
0

#1 du får rösta min mamma har nu röstat som då hon både äger och har fött upp hästar som tävlar på travet

amandahandersson
0

Åh, Musse var nominerad också! :)

[Croneld]
0

# 2, 3 och 4
Vad bra och tack för informationen, jag har ju aldrig tävlat själv och haft hästarna utlesade så jag har inte haft så stor koll på det där med midnr.
Men nu har jag lärt mig något nytt!Flört

karisma
0

# 6 vart hittar jag midnrObestämd

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Du kan maila till eve.axelsson@travsport.se och fråga.

PernillaJ
0

#7 När du tävlingsregistrerat en ponny, har du då fått tillbaka ett utdrag ur tävlingsregistret som bekräftelse? Där finns ditt MID nummer utskrivet.

Tusen
0

Jag får i alla fall inte rösta.Rynkar på näsan

hannibal-roll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag också röstat, mest för att Ängdalas Rocky var nominerad! :) Så här såg han ut när han var några timmar gammal.

VeronicaP
0

#11 Jag brukar alltid rösta men lite extra roligt när ens egna hästar är nominerade ju :)

hannibal-roll
0

#12 Visst är det :) Nu är inte Rocky min, men hans mamma hade jag på foder. Förresten röstade jag på fin fina Ijor till årets femåring :)

karisma
0

Nu har jag röstat A ponnie kan jag inget om så gulliga namn fick det bli

En av B Flörtkanditarena är född hos mig

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Ja, jag hade Toffifee hos dig och var själv borta på SPA för att fira min 40-årsdag. Det blev en fin present när sms:et kom, lilla Ijor var född.Glad

VeronicaP
0

#13 Man tackar :) ja det är lite roligt när man har anknytning till de som är nominerade :)

VeronicaP
0

Puttar lite då det bara går att rösta idag och i morgon med