Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 628 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 2010-02-14

[Croneld]
0

Trögt här idag, fungerar inte att skriva och publicera. Idag ska jag köra en sväng och njuta av söndagens ledighet.

Prenses
0

Otroligt vackert väder utomhus. Vilken toppdag tänker jag, nu är det säkert  "varmt".. -17 grader. Vilken miss. igår var jag till Ikea och shoppade lite. När jag kom hem hade min underbara hund tuggat sönder en korg som var i tusen bitar, rivit sönder ett lakan och spytt på mattan. När jag varit uppe och bytt sängkläder kom jag ner och konstaterade att min katt Conrad kissat i min Ikea väska där min hund nya hundkorg låg…. VÄLKOMMEN HEM….

/ Sabina

Tittut
0

# 2 Ibland är det lätt att hålla sig för skratt.

Jag ska vänta till Elin vaknar, sedan åka och bjuda stona en ny höbal, för de har matat i sig den gamla.

Blir nog förhoppningsvis en lugn och bra dag idag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Kajhugo
0

God Morgon

-8 strålande vinter väder. Hästarna är matade, utsläppta och stallet är fixat, nu blir det frukost innan vi åker till banan med några stycken.

garrilina
0

God morgon! En strålande morgon med -4 och solsken. Var taxi kl. 6 i morse åt dottern som skulle jobba. Har släppt ut och fodrat våra och ätit min frukost är just nu inne på ett kexchokladsmellanmålObestämd. Nu blir det stallet resten av dagen, tänkte det skulle vara klart innan dottern ska hem så har vi bara insläpp kvar, hon brukar vara nöjd på mockandet efter en dag med boxar som nordsvenskar stått i. 

Ha en bra Valentindag!

[Tjiwi]
0

Morgon

Minus 10 här……hästarna utsläppta och nu är det kaffe och shake som gäller….full rulle på småfåglarna.

Ska ut med båda hästarna på tur, blev inget av med det igår pga huvudvärk som inte ville ge sig.

Ha en skön söndag!!

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon eller vad man skall kalla det…..

Är bara ett par minusgrader ute och någon flinga dalar ner då och då, jag väntar på SOLEN!!!!!

Här är det också full rulle i fågelmaten, massor av olika finkar, sparvar, trastar, stenknäck, nötväckor och domherrar. Kul att se dom sistnämnda, vi har inte så mycket av dom här…..

Skall strax åka till stan, måste inhandla plastbackar! Sen blir det fika hos kompisar!

Ha en bra Alla Hjärtans Dag!

[Croneld]
0

# 7 Svårt att hålla reda på alla "uppvaktningsdagar" nuförtiden. Får väl köpa något extra när jag åker och handlar idag.

Men en fin alla hjärtans dag till alla medlemmar och besökare!

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftermiddag på er

Dagarna bara springer på och ljusare blir detGlad är så skönt att kunna vara ute längre Fast inte hinner jag mera för det

Ha en bra kväll

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

# 9 Mums!!Skrattande