God morgon 2010-02-12
Det var länge sedan jag var först ut med en morgontråd!
Vi har sovmorgon här egentligen, och jag ska gå tillbaka till sängen och läsa klar min bok, men sprang förbi datorn när telefonen ringde.
I eftermiddag bär det av till Vrigstad för ponnydomarkonferens, så det blir till att fixa diverse saker innan dess.
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon . idag var det -11 grader ute och jag längtar verkligen efter lite varmare temperaturer i luften, men man får tänka positivt det är ju ändå snart vår :)
Ska snart bege mig hem till mina föräldrar och äta frukost , det är gott att bara kunna åka och sätta sig ner och äta ;)
Ha en bra fredag

Morgon
Lite sovmorgon här med, för A-Bagge fick mat halv fyra. Det är -10 och grått fast det skulle väl bli sol senare under dagen Får nog åka in till staden och handla lite kylskåpet gapar tomt
Till kvällen Lets Dance
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
-25 och strålande solsken, hoppas på att det blir varmare under dagen..
13 grader inne var litet väl kallt, kakelugnen och köksspisen jobbar på för att ändra detta.
Butiken för mig, Peter ska försöka laga passaten och Sara ska ta med en kpmis hem och fara ut med några hästar. Simon ska försöka få igång sin bil
God Morgon alla!
Här blåser det och små ny drivor har redan börjat synas…….
Skall fortsätta min garderobsstädning, mocka boxar och handla. I kväll blir det precis som Karisma, Let's Dance. Pensionärslivet är ingen dans på rosor har jag märkt! Får nog ta ett glas rött i kväll för att varva ner……

God middag!
Jag har dragit mig länge i sängen idag, sovit urdåligt.
Hästarna bråkade igår så nu har jag delat dem i en pojk- och en flickhage. Yramis och Embla kom inte överens och det var inget kul att höra smällarna som de utdelade. Pojkarna verkar väldigt glada där de brottats hela dagen i en helt snöklädd hage. Att jag inte kom på det förut, nu tränar de sig själva 
Há en bra fredag och trevlig helg på Er!

Slut på arbetsveckan. Passade på att handla innan jag åkte hem och det tar sån tid, På Granngården var det en kvinna som lagt beslag på den enda säckvagnen som finns där och även lagt beslag på lagerkillen som hon försökte prata sönder och samman att det fanns andra kunder existerade inte i hennes värld. På Coop var det inte bara jag som skulle betala,
köer i alla kassor. Har nu ätit lunch och nu blir det stallsysslor resten av eftermiddagen.
Hos oss blir det inget Let´s dance eller på spåret utan en film i stället har för tillfället inga tv.kanaler.
Ha en bra fredag!
God Middag
Strax dags för käk! Har varit ute 45 minuter med Wilda idag i kyligt väder, här är det genomgrått idag!!
Ha en bra fredag!!

God dag! Här i Leksand skiner solen igen, vi har verkligen haft underbart vinterväder ett par dagar nu.
Jag gick en promenad med vovven på Siljans is, och på hemvägen hittade jag Gotlandsrusset nr 1 i brevlådan. Igår kom welshponnyföreningens fina 40års-jubileumsbok och Ridsport, så nu har jag gott om hästig läsning. Idag har jag korrekturläst delar av Blå Bokens gotlandsruss-fakta för 2008 åt SH, ska fortsätta med mer datorarbete i eftermiddag.

#9 Verkar som att Barbro slarvade då benlängden skulle fördelas, Nalle fick jättelånga och Lusen jättekorta? Missförhållande råder även vad gäller hjärncellerna, där Lusen fick alla och Nalle inga… 
God kväll!
Nu har jag och stegräknaren varit på en promenad till stallet och matat kaninerna. Kusarna fick gå efter höet ikväll, då det blåser rejält, har precis läst Gotlandsrusset och stax blir jag bjuden på middag av grabbarna i familjen. Det blir väl disken för mig då!
Jag har varit och hälsat på Toffifee en sväng för att kolla på magen, som var större än vad fodervärdarna, jag och blodprovet hade förväntat. Så jag tog mig en titt på den och konstaterade helt klart att veterinären måste nog kolla vad som egentligen finns därinne.
Ha en bra dansant kväll!
god kväll
har kört orra idag.brandkåren varit här det brann i skorstenen.
ska åka o handla o sen släppa in hästarna.o så blir det vell tv sen.
ha en bra kväll
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

#11 Jag är nyfiken hur många steg blir det på stegräknaren?

#11 Jag håller tummarna för att det är något där i alla fall
# 10 Tax är tax och irl. setter är irl. setter! Taxen har större hjärna! ;)

#15 Där håller jag med….
vi har ingen tax just nu men det kommer det bli någon gång igen!
Min är mindre……kolla snövallarna!