Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 8816 ggr
Prenses
0

Ur spår - Tatueringar/piercingar

Hejsan !
Litet inlägg som är helt ur spår, men jag är bara så nyfiken. Oskyldig Är ngn av er som är medlem här på iFokus tatuerad eller piercad, piercad i öronen räknas också.

Jag sjäv har 3 piercingar i vänster öra, 4 i höger öra.
Och tre tatuertingar. En liten stjärna på handleden som är ca. 05,cm * 0,5 cm stor. Altså MINIMAL. Sen har jag en stor tatuering på svanken, en tribal som jag ritat själv. Och så har jag min nyaste Ciao Bella, som jag har till minne av min ponny Bella, den är placerad i nacken.

Så. Varsågod och berätta. ^^

/ Sabina

Fiffilura
0

Japp. Öronen; två i vänstra och 3 i högra. Har en söt liten ring med små döskallar i naveln. Hade i tungan, men det har växt igen. Tatueringar har jag två: en drake på skuldran och en ödla på smalbenet.

balotte
0

Jag me 3st hål i varje öra. En skorpion mellan skuldrorna och en spindel på foten. Och vill gärna ha en fluga i nacken.

MagganS-B
0

Har en blomma på axeln, 50-årskris!

Russtoka
0

Tatuering - nej.

Piercade öronsnibbar, ett hål i vardera med kirurgstålring i eftersom jag inte tål silver eller guld längre.

juliapettersson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en stor blaffa vid revbenen och en piercing i tungan.

[Croneld]
0

Jag har hål i öronen.

karisma
0

Jag har 4 hål i vänster och 1 i höger öra  En liten fågel på v axel som är så gammal att jag fått lägga i ny färg ca 30 år I svanken har jag ett lila hjärta med vingar och eld och ett vitt k imitten(komet) till slut ett lila kors hänger i naveln Oj det var jä…. mycket på en tantObestämd

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

BodenPerre
0

i näsan ; )

tearsofmemories
0

Har hål i båda öronsnibbarna. Samt en mouche på den vänstra sidan (:

NatthaBlom
0

Har 2 hål i vänstra örat o 1 i högra, hade i magen o näsan förut men har låtit dem växa igen.

Två tatueringar har jag men det ska bli fler inom kort :)
En på magen o en på ryggen

[Tjiwi]
0

Har bara hål i öronen, 3 på varje sida och ett uppe i ena.

Tatuering, nej tack för mig!

even
0

Ett hål i vänster öra och tre i högra, samt en tatuering på armen:)

palomia
0

Nalle Puh & Nasse tatuerad på överarmen. Skrattande

ryttarn
0

Har hål i vänster örsnibb, Har av och till en guldring i den. 'funderar på  någon tatuering men har inte kommit till skott ännu, var bara 25 år sedan jag började fundera på det…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

VeronicaP
0

Har 2 hål i ena örat och 3 hål i andra ,

Har en tatuering på höger ben precis ovanför anklen på utsidan , den gjordes när jag var 18 år och skulle väl kanske behövas fyllas i , har ju alltid velat göra en skorpion på höger axel också får väl se om det blir av någon gång .

hermitage
0

har 2 hål i ena örat och 3 i det andra.ska skaffa tatuering men svårt att veta vad man ska ha

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Farmen
0

Har 4 hål i vä öra och 2 hål i hö öra,piercing i naveln och ett hästhuvud tatuerat i svanken.

Emelie89
0

Har en tattuering i svanken  som är rätt stor föreställande kinatecken och körsbärsblommor, kommer tillkomma fler inom kort… Annars har jag numera bara hål i naveln och 6-7 hål i öronen.

Förut när jag var runt 15-17år hade jag septum (tjurring), 3 hål i underläppen, 1 hål i ögonbrynet, 1 hål i överläppen och ett hål i näsvingen som också var min första piercing och den gjorde jag när jag var 12år!

QuickStep
0

har en pegasus mellan skulderbladen. vet inte om jag har nån bild bara.

murkla
0

Hål i örona. 3 st!

Tusen
0
lillsandra
0

har 2 hål i ena örat 1 i andra. har endel tatueringar gjorda på normalt vis dvs taueringsstudio med maskin: svanken (inka figur), axeln (seriefiguren gruff), axeln (triabal). Tatueringar gjorda på tradionellt vis enl. att man hackar med nålar: Axeln (byggde ut tribal:en), katt tassar på magen. så totalt har jag 5 om räknar med den jag byggde ut.

Mixie
0

Har en tatuering och hål i öronen.. Har haft piercing i näsan men den är borttagen sedan ett par år tillbaka :)

//Mickan

Teja-Bea
0

Jag har 6 hål i öronen, en percing och två tatueringar. varav den enda är påbyggd en gång.

Just nu skissar jag på ytterligare en tatuering.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus