Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1274 ggr
Snurrii
0

Ridhäst önskas låna

Jag funderar på att hyra ett russ att ha till ridning under sommaren 2010 då min 1 åring ska på hingstbete mellan Maj - September, det är alltså under den perioden jag skulle vilja hyra.

Gärna ett russ som är riden en del och har en bra grundutbildning. Jag erbjuder box på stor ridanläggning med upplyst ridvolt, ridhus, longeringsvolt, rundbana, rakbana, ridslinga och jätte mycket andra fina ridvägar. Det finns 7st stall på anläggningen. Det jag står i är utrustat med 25 boxar. Spolspilta finns med varm och kallvatten och fina hagar. När vädret tillåter finns möjlighet att ha ute i hagen dygnet runt på sommaren med stödfodring om så behövs.

Stallet ligger ute i Tungelsta, ca 3mil söder om stockholm.

Möjlighet till instruktörer i både hoppning och dressyr finns, vilket är tänkt att jag även ska kunna ta någon lektion vilket är nyttigt både för ryttare och häst.

Kanske bör nämnas att jag är 18år, 158cm lång och väger 48kg.

Vill se efter om det finns något intresse av att hyra ut sitt russ under denna period!

NatthaBlom
0

Spelar det någon roll om det är en hingst?

Snurrii
0

Jag ska extra kolla på med stallägaren men tror inte att det ska vara ett problem, vi har en varmblodshingst i stallet just nu och det funkar toppen!

NatthaBlom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, jag lär ta en funderare men skulle eventuellt kunna lämna ifrån mig Mawerik det här året, men måste fundera ut en plan vad som verkligen  är det bästa för min ögonsten :)

Snurrii
0

#3 Ja absolut! Som sagt så är det inte förrän i Maj detta blir aktuellt! :)

Snurrii
0

putt

Snurrii
0

Ingen?