Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etiketthästhälsa-hästhållning
Läst 980 ggr
ryttarn
2010-01-25 10:06
0

Equilibris

Jag skulle vilja tippsa om tidningen Equilibris. För er som inte känner till den redan så är det en tidning som framförallt vill förmedla veterinära erfarenheter och kunskaper med ett svenskt perspektiv.

Jag fick en årsprenumeration av min äldsta dotter i julklapp och kan konstatera att tidningen har enormt mycket matnyttigt. Man läser inte ut den till frukostkaffet direkt…..

Hemsida: http://www.equilibris.nu/

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

karisma
2010-01-25 12:16
0

Den är bra likaså Foderbladet Glad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Egedal
2010-01-25 13:19
0

#1 Foderbladet, kan du berette lidt mere om det, evt. et link?

karisma
2010-01-25 13:33
0

#2 Foderbladet Häst - aktuell kunskap om hästens näringsbehov och utfodring (så heter den ) 6nr om året / 490kr  det finns ingen länk till dem man får ringa 004618672817 eller e-post margartea.norider@huv.slu.se uppge namn adress och skriv foderbladet  

Det står allt det senaste dom har kommit fram till och vad de ska göra mycket matnyttigt Man behöver ha lite kunskap om foder för att ha någon nytta av den Men av mig får den fem hovar av fem möjliga

hälsningar malin

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Egedal
2010-01-25 13:51
0

# Tack. Jeg er uddannet og arbejder til hverdag med hestefoder, så det vil nok være et supert blad for mig Glad

ryttarn
2010-01-25 14:13
0

#4http://www.huv.slu.se/ShowPage.cfm?OrgenhetSida_ID=5867 kan du läsa mer om foderladet, finns även möjlighet att läsa ett "provnummer2 av tidningen.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se