Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 957 ggr
karisma
0

God morgon 20100122

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er Det blev en tidig morgon vaknade av att jag frös, det var ju inte konstigt för tjocka duntäcket låg på golvet Men slår man upp ett öga i detta hus är det bara att gå upp det ser den lilla valpen till. Idag får jag besök från Skinnskatteberg som vill titta på mina russ så det är bara att visa upp dem hoppas de ser vad som är bak och fram för de är riktigt långhåriga Till kvällen blir det Let's dance

ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Prenses
0

-18 i kalla Finland och becksvart ute. Usch. Skulle vilja sova bort hela dagen. Men idag ska jag ÅTER igen jobba. Ska vara vikarie på ett daghem. har varit det förr och det brukar gå bra. :)

Ikväll bli det att kolla på Finlands melodifestival, semfinal. :) en kompis är med och jag hoppas verkligen hon kommer med! :)

/ Sabina

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Varit ute och satt i mototrvärmaren och tagit in mer ved, det räf riskt ute, runt 15 minus, det var -20 när jag kom hem igår kväll.

Idag blir det butiken, Sara ska till skolan så livet rullar på som vanligt.

Få se om hon tar sig ut med någon häst i em, det finns ingen hemma som kan hämta henne när hon slutar, så då får hon vänta ett par timmar på bussen, och då är klockan runt fyra innan hon är hemma.

[Croneld]
0

Fredag och idag ska jag gå tidigt, allt är redan klart för nästa vecka och klassrummet är nystädat och fint! Kanske blir det en ridtur i eftermiddag.

Ha det så bra!

Tittut
0

Morrn!

Runt - 5 idag, så det är lite lagom kallt. Elin och jag ska hjälpa till att klippa får idag, så hon är hemma från fritids. Grabbarna åker på rallyträning i helgen, så vi får he huset för oss själva. Mysigt!

Nu ska jag försöka få liv i henne så jag kan åka och släppa ut stona och kolla dagsformen på de nykastrerade grabbarna.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

MagganS-B
0

Morning!

-6 var det när jag kollade mätaren, det syns en knallrosa rand i öster, får se om solen tittar fram…..Snorhalt på vägarna sa dom på radion. Jag skall till jobbet!

Ha en fin fredag, glöm inte Let's Dance!

Tittut
0

Jag går emot er andra och säger, Glom inte På Spåret!

Fredrik Lindström är min Husgud, K. Luuk likaså!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

ryttarn
0

Godmorgon,

Har varit i stallet och släpt ut Palle och Monis, dock inte i samma hage. Grunnar på vad jag skall göra för att få Palle att slapna av och lugna ner sig. Får låta tiden arbeta, hoppas den arbetar med och inte mot…..

#6 Måste säga att jag var lite skeptisk efter första programmet, men dom tar sig. Blir bättre och bättre för var gång och inte tusan skulle jag missa på spåret till förmån för ett fjolligt tävlingsprogram (dans är inte fjolligt men lets dance är)

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Gnistra
0

En ny dag och ganka fint väder, kommer solen fram så ska jag gå ut o pyssla med någon häst. Har tänkt att skriva  ett uppdrag på distans studierna i dag och senare i kväll åka till jobbet och kanske få se ut rösningen av lets dance när jag har kommit hem. Men annars är det  det samma varje dag fodring och utsläpp, rengörning, intagning och fodring av mina vänner hästarna och sedan är det kväll igen. Ha det bra i dag!

[Tjiwi]
0

Morron

Lite grått idag och ca-5. Hästarna utsläppta, var pigga idag efter vaccinering igår. De får ta det lugnt idag och inte köras….eller lugnt, Hallon och Njord är inte såå lugna i sin hage!

Säger som du Lselotte-PÅ SPÅRET…..givetvis, har varit mitt favorit program i en herrans massor av år nu. Är det enda program jag följer och inte vill missa. Var lite orolig när de bytte programledare men jag tycker de sköter sig toppen bra, nästan bättre faktiskt!!

Ha en skön fredagSkrattande

Blokaruss
0

Goddag!

Min Kasper har kommit ner till Gotland nu och allt gick riktigt bra. Han är så cool och bryr sig inte om mycket den herrn. Det är riktigt roligt att transportera en häst som verkar tycka att det är kul att ut och åka lite! Saknar honom redan - han är så rar att hålla på med. Skönt att det bara är -4 grader så att hästarna kan få vatten lite enklare. Bilarna fungerar också bättre…

En suddig bild på Kasper när vi kör honom i sommarens värsta skyfall! Rena sjöhästen!

Ha det bra ikväll!

garrilina
0

Har gjort mitt på jobbet för denna vecka. Nu blir det skjuts av dottern för hon ska jobba em. Blir stallet resten av dagen för mig ensam eftersom hon sköter andras hästar istället. Här blir det Let´s dance fjolligt eller inte…

Ha en bra dag!

Hagelberg
0

Lugn dag idag. Just nu ensam hemma och varit på promenad med hundarna. passade på att gosa lite med hästarna. Lilla Ina spelade död ganska länge så jag fick puffa lite på henne (jag inbillar mig lätt saker Skäms)