Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 656 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-01-20

Godmorgon i landet!

NY dag, nya utmaningar, förkylningen frodas, även om jag kanske inte blir lika sjuk som Peter var. Sara var hemma igår hon är också förkyld…

IDag blir det butiken och sedan farmorkväll.

[Croneld]
0

God morgon!

Inget nytt, vanligt jobb gäller, trots att jag knappt kan sova för att jag hostar så.
Kör föriktigt!

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er alla Här är det bar några - men blåser lite Har lite problem med internet för det bryter så jag har varit lite less på att vara ute på netet Idag får jag ha lite tempo  för jag var slö igår Kvällen avslutas med årsmöte för Bergsviks Ridsportsförening

ha det där ute

en nyhet jag är rospigg igen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

# 2 Grattis till ett bra köp och hoppas du får en trevlig födelsedag!

Här ska kastreras hingstar idag, eller åtminstone en. Den andra har kulorna så högt upp att det är frågan om det lyckas, vi får se. Småtjejerna ska få spruta också.

Sedan väntar ridskola med Elin i eftermiddag, så det blir en intensiv dag.

Ha det bra, runt om i landet!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Skall till jobbet i dag igen, alltså bryr jag mig inte om att det snöar och är allmänt otrevligt ute…..Nu vill jag snart ha vår! I eftermiddag väntar stalltjänst…..

Ha en bra dag!

ryttarn
0

Godmorgon!

Igår fick jag upp polarstaketet så nu ska vi se om grabbarna håller sig inne i sin hage. I övrigt blir det jobb med hästarna hela dagen.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

garrilina
0

God morgon! Första passet på jobbet avklarat, nu ska jag sätta mig och fylla i uppnåendemål inför utvecklingssamtal på rasten.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

God morgon

Idag känns det lite tungt, min mamma skulle fyllt år. Det känns konstigt….tänker på min lilla mamma idag och hoppas hon har det skönt där uppe….

VeronicaP
0

God morgon

Idag har jag minsta sonen hemma från skolan , han har ingen feber men ligger på gränsen men är allmänt hängig och trött så då får han vara hemma .

Själv vaknade jag med skallebank och känner mig också allmänt hängig och trött , så där man kan känna sig innan man blir sjuk men jag hoppas att det inte blir något av det.

Här snöar det idag igen hm jag blir så trött , vill ju också ha vår nu

savrarpstuteri
0

God förmiddag!

Idag är det segt……….

Kvällen igår blev sen. Vi hade ett mycket givande styrelsemöte i Östruss och det blir nog ett spännande år för ossGlad!
Håll gärna utkik på vår hemsida.
www.ostruss.se