Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 786 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-01-19

Godmorgon i landet!

Här är det runt 5 minus och det kommer några enstaka snöflingor.

Peter och SImon har dragit söderut med ett nytt flyttlass, och för mig blir det först kotknackaren och sedan butiken.

Peter har delat med sig av sin förkylning, så jag kunde först inte prata idag…

Tittut
0

Här är det stadiga -2. Måste ändå säga att det känns lite skönt efter att ha haft -15 hela tiden sedan jul.

Ska köra hem hingstarna inför morgondagens kastrering, håller tummarna att det går bra.

Först måste jag bara få fart på dotra som ännu sover, men måste väckas pronto.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

Milt här med, bara 3 minus…..ska gå ut i snöyran och släppa ut hästarna innan mera kaffe!!

MagganS-B
0

God Morgon!

Här flyger nåt vitt i luften och det är ett par minusgrader. Blåsten har mojnat något, men det är riktigt ruggigt ute! Jag skall jobba, så för min del får det gärna både snöa och blåsa…..

Ha en bra dag!

mellanbyns
0

God morgon

Flyger någon enstaka flinga i luften och är -8 grader. Idag har jag tänkt rida lite och smörjningen som inte blev igår får bli ikväll istället tror jag. Vad jag hittar på mer får vi se..

Ha en fortsatt bra dag

Pernille-G
0

God Morgon!

Här är det ett par minusgrader och vackert rent och vit utanför. Det snöade i går.

Min bärbara dator kraschade dagen innan julafton. Den och jag blev aldrig vänner, långsam var den, ofta  krånglade den, och den var en absolut expert på att låsa sig! Igår köpte jag ny dator. Det blev en Mac denna gången och jag har suttit halva natten och lekt med den. Vi blir nog vänner så snart jag har vänjet mig vet musfunktionen.

Jobba hemma idag blir det

Ha en bra dag!

Prenses
0

-10 idag här i FInland. Kommer ner stooora fina snöflingor. Som inte uppskattas. Jobbat idag igen, blev övertid. resten av dagen är oplanerad, vilket är riktit skönt!

StuteriSolo
0

#5 Välkommen till de nöjda datoranvändarnas värld Skrattande

Pernille-G
0

* Tack!

[Croneld]
0

Långdag idag med och nu vankas det judoträning, men inte för mig. Jag får nöta på bänken.

Ha en bra kväll!

karisma
0

Go kväll på er där ute Nyss hemkommen efter ett styrelsemöte ska nu titta på tv en stund innan sängen

ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Impulz
0

God Kväll!

Har spenderat hela dagen i stallet(har väl aaaaldrig hänt förr??Flört) och nu blir det TV-tittande en stund innan jag ska sova. Fast jag har redan börjat skruva på mig, imorgon ligger Hyppsen på operationsbordet och blir av med kulorna, han har hunnit bli 7,5år innan matte klarar av att ta beslutet! känner mig så hemsk så hemsk… Min stackars pojkeRynkar på näsan Det är bara att hoppas på att han kan åka med stona i transport sen, annars har jag bara utsatt honom för lidande i onödan…