Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 834 ggr
MagganS-B
0

God Morgon 10-01-16

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va? Är jag först? Är väl inte morgon nu, men hoppas alla fått en skön sovmorgon! Här är hästarna utsläppta och första kaffekoppen urdrucken! Skall ta en kopp till efter det här, sen är det dags att mocka boxar! Nu är jag ledig i tre dagar, så det blir lite mer aktiviteter hemma!

Ha en bra lördag!

Prenses
0

Gomorron! Vaknade just med rufsigt hår och är lite småtrött i kroppen. Var på en hemmafest igår. :) Ikväll ska jag jobba kväll och söndan har jag moronskiftet. :)

Ha en bra dag! :)

/ Sabina

[Croneld]
0

God morgon!
Ja, jag fick en sovmorgon till klockan 9, så har ont i huvudet. Inte bra att sova över. Hästarna har fått vatten och blivit fotograferade på morgonen.

Få se vad vi hittar på för kul idag!

Impulz
0

God Morgon! Här är det nu -3, rena medelhavsvärmenSkrattande Vi har ju inte haft under -15 på ett antal veckor, nu ska jag ut och köra! Ska förstås mocka och allt sånt oxå, och rida en häst om det går som planerat, fast det är ju sällan det brukar bli så förstås…Cool

Ha en trevlig helg!

[Tjiwi]
0

Go förmiddag!

Kaffe intages……Njord och Hallon springer som galningar utanför fönstret…härliga att titta på. Mildare fortfarande, skönt!!

Ska köra i em, snart är det skidor på TV….Skrattande

annelie-huskvarna
0

God middag…

Sitter med en kaffekopp och kollar lite på datorn. Vaknade långt före tuppen idag (kl 5 Förvånad) Men antar att det blir så när man slocknar innan 21 i soffan haha… Men men morgonstund har guld i mun och jag gillar att gå upp tidigt, men kan väl ändå tycka att 5 är väl tidigt.

Har iallafall gjort klart i stallet och ridit Giro Glad Nu ska jag snart koka soppa och sen plugga lite. I em blir det ev att kolla på Håve på tv…

Ha en fortsatt bra dag!

Gnistra
0

Go dag!

I dag ska jag försöka plugga lite seriöst och sedan pyssla med hästarna innan jobbet i kväll. Här är det milt och snö lagret börjas tunnas ut och det innebär att hagarna börjar bli knobbliga igen.. Vi har haft det  vindstilla länge men de talar nu om blåst  i slutet av helgen, hoppas att det snart mojnar ut igen. Hoppas att ni alla får en fin dag!

OkiDoki i morse, på inspektions rundan!

StuteriSolo
0

God kväll i landet!

Har inte hunnit med GIF idag, men nu är en god middag äten och det är dags att göra fika till födelsedagsbarnet som är Peter idag, blir ngon som kommer idag iaf.

Hästarna har vilat i form idag, och imorgon blir det andra bullar!

garrilina
0

God kväll! Hemma efter 1,5 dag i Gävle. Många glada skratt en massa tryck med olika material, övernattning på hotell med frukost men skönt att vara hemma igen. Kring nollan här och blåst. Nu väntar sängen för det blir att agera skjuts i morgon kl. 6 då dottern ska jobba.