Godmorgon 10-01-15
Godmorgon i landet!
-14 ute, och det kändes som om det regnade! Blir intressant att se när jag ska åka, regn vid denna kyla är inte kul, blir isbark på rutan och glashal väg.
Butiken idag, och förmodligen orkar jag inget mer sedan. Få se om Sara far ut med någon häst efter skolan, hon slutar ju tidigt idag.
-4 och mörkt ännu. Var på ridlektion igår och fick rida ett gotlandsruss. HÄÄÄRLIGT. Det är sällan jag får rida henne då alla i min grupp vill ha stora hästar. Suck. Men iaf, lektionen blev en terrängtur som var superhärlig! Galopperade massor och konstaterade ÄN EN GÅNG att russen är min ras ;)
God morgon!
Här i Roslagen kan vi erbjuda -9 och vindstilla. En sista dag på arbetet innan helgen. Hoppas de fått igång värmen lite i mitt klassrum, har laddat med en långkofta i ull. Inte konstigt att jag aldrig slutar småhosta och snörvla.
Ha det så bra!

God morgon .
Idag är det kallare igen -8 hm jag som trodde att vi var på väg att få varmare väder.
Idag är det lite småhandlande som gäller , bla en present till barnens kusin. Kalas i kväll och helt ärligt , funderar på om man ska säga att vi är sjuka ;) känner inte alls för det hm får väl åka dit och äta mat och sen hem igen .
Ha en bra dag alla

Morrn morrn
-10 och blå himmel här idag, så det kan nog bli en härlig dag med sol. Har varit och tränat en sväng nu på morgonen, så nu blir det frukost och sen bär det av till jobbet.
Ha en bra dag 
Morron
Idag är det bara ca 3 minus….rena sommarvärmen! Känner mig trött idag, skulle gärna slappa ett tag till men hästarna väntar.
Ha det så bra idag!!

Godmorgon!
Här är det -4, grått och blåsigt. Jag har sett till hästarna, är trött på frusna vattenkärl! Idag har jag ingen undervisning så jag kan åka och vara med barnbarnen hela dagen. Härligt!
Ha en bra fredag!
God förmidda.
Här i Malung var de -16 i morse. Skönt men de är kallt en då annorlunda kylla nu.
Min lediga dag och jag varit på massage och de var skönt de.
Sedan blir de att åka till tippen och slänga gamla spisen som var från 60 talet och äntligen fått en ny hemma. Sedan till Dala -Järna på granngårde för köpa torv.
Lite hästar där i mellan och så…
Ha de en bra dag!