Godmorgon 10-01-12
Godmorgon i landet!
Även idag är temperatruen på plussidan, det tycker vi inte om. Snön har börjat bli varm nu, och tung.
Idag blir det butiken, och får se om vi hinner/orkar ut med några hästar i kväll. Det blir rätt sent innan vi har ätit middag när jag kommer hem halv sju…
Godmorgon!
Idag är det bara några grader under nollan så det känns skönt!
Jag fyller 18år idag så ikväll blir det till att gå på belgisk restaurang och äta musslor med pommes. Känns kanon att inte längre ha målsman och faktiskt få skriva under med min egen anteckning!
Körkort ska jag också ta men målet är att jag i höst ska kunna köra hem eragon från hingstbetet själv. Så nu måste jag ligga i, haha! :)
Ha en bra dag!

Godmorgon
Här är det åter kallare igen, -13… Sitter på jobbet med en kopp te och väntar på att barnen ska börja droppa in. Slutar tidigt idag och då bär det av till bilprovningen för att få en arbetsorder, usch hatar att besiktiga bilen för det brukar ju alltid va nåt 
Efter det ska jag försöka dra mig till gymet och sen blir det stallet en sväng ikväll.
Ha en bra dag!

# 1 Grattis 
# 1 Grattis, 18 år är stor dag!
Här är det -11 och en ny arbetsdag står för dörren. Ska snart skjutsa barn till skolan och åka och släppa ut kusar, sedan är det bara jobb kvar.
Ha en bra dag allesamman!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Idag fick våra hästar gå ut tidigt, för även pappa skulle börja jobba tidigt på bortaplan. De var inte alls nöjda när jag väckte dem, och hade ingen lust att lämna ljuset i stallet för att gå upp i skogen, som fortfarande var mörk. Maten lockade dock, så efter lite bus sprang de upp. Termometern visade -10, men dimman gjorde att det kändes rätt så fuktigt men ändå skönt.
Det börjar ljusna lite försiktigt på morgonen nu, och det är snudd på ljust när man kommer fram till jobbet vid 8. Även hästarna har nog hopp om en vår, då de har börjat fälla lite päls och två ston har börjat brunsta och står helst kvar utanför Gulds box.
Morron
Kallt här, -15…….det skulle bli mildare stod det i tidningen igår men ……
Ska snart ge mig ut i kylan och släppa ut pållarna och göra stall.
#1 Grattis, ha en bra dag!!

#1Grattis på 18 årsdagen :)

#1 Stort grattis på födelsedagen!!!
Här är det -10 grader och strålande solsken. Tog rejäl sovmorgon idag vilket behövdes efter helgens bravader med förymda hästar mitt i natten. Fördelen med slowfeeder automater till hästarna är att det aldrig är kritiskt med fodring.
Idag blir det en tur med monis, en lite längre promenad med Palle och mockning av vindskydden.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#1 Grattis grattis…
Var ett tag sen jag skrev här men tittar in regelbundet ändå =) Det är vackert utanför fönstret idag, har inte kännt på temperaturen men det ska enligt termometern vara omkring -8 ute… Åka och slänga skräp står på listan idag sen får vi se! Ha det så bra!
//Mickan
#1 Grattis.
Har i malung var de -20 i morse. Och de var skönt att kunna ta ut hästarna på en gång. Mysa i solen som kom fram ……….
Min lediga dag . Dagen börjar med huvudvärk ..Migrän aktigt.. Illamånde och en glad sambo som stri om allt här hemma så de blir ju inte bättre.
Får se vad dagen har att erbjuda ……..
Ha de bra.
# 1 Grattis, grattis på den stora dagen!
Efter en lång dag på arbetet, middagsbestyr och fixat djuren så blir det soffan för mig ett tag.
Snart är det vår, härligt med fällande hästar och brunst! Fast här vill jag inte ha så mycket brunst, för de ska vara dräktiga! (Inte alla, så klart!)
Ha en bra tisdagskväll!