Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1717 ggr
MagganS-B
0

ponnytravet.com läggs ner......

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På förekommen anledning lägger vi nu ner ponnytravet.com. Lasse Hesselgren som startade sidan för många år sen, har inget mer med ponnytrav att göra, och jag anser mig inte ha tid att ensam hålla igång sidan. Vi har haft massor av annonser genom åren, och även en jättefin fölsida. Ett stort tack till alla som "använt" ponnytravet.com! Det har varit några jättekul år!

Maggan

Saiop
0

Det är verkligen synd på en sådan fin sida. Men som sagt så behövs det ju tid att få det hela att fungera.

[Croneld]
0

Håller med! Tack för tiden den funnits och arbetet ni gjort med sidan.

ryttarn
0

ti

Ponnytravet.com var en gång verkligen banbrytande. Långt inan SPTF eller någon annan hadde förstått vad webben gick att använda till för ponnytravet. En stor eloge till Lasse, och på senare år även Maggan, som drivit denna sida.

Idag har dock utvecklingen, enligt mig, rusat iväg åt ett annat håll så nedläggningen kom väll inte helt oväntat.

Ett stort kapitel i ponnytravets historia och utveckling skall deffinitivt tillfalla ponnytravet.com och dess Medarbetare.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

johannaolofsson
0

Jag måste säga att jag tycker det är synd! Annonserna är mycket lättare att hitta och läsa på ponnytravets sida gentemot exempelvis denna sida, men jag förstår dig Maggan att det är krävande att själv hålla den i liv.

Tack till er som arbetat med sidan!

Carpedium
0

Tråkigt ! Gråter

murkla
0

Tråkit men de har varit en bra sida att hitta mycke bra info oom!

Mixie
0

Tack för tiden som sidan vart aktiv och tack till er som hållt igång den ;)

//Mickan

Stallmima
0

Jättetråkigt att den fina sidan läggs ner, bra jobbat alla ni som hållt den igång  Glad