Godmorgon 10-01-04
Godmorgon i landet!
-15 och blåst, inte kul alls! Köksspisen igång, nu ut och sätta i motorvärmaren.
Idag blir det butiken, det behövs handlas och vad som hinns mer får vi se.

Morgon här är det - 11 och svart Skall straxt gå till djuren Inte bryr sig hästarna att det är kallt Det är nog bara jag och småhundarna som fryser lite fast storoverallen är framtagen Men så mysigt det är på morgonen när brasan sprakar kaffet är klart Glitter snarkar och svart utanför fönstret Jag trodde det var en vanlig måndag idag så jag skulle titta på tv4 nyheterna men tji fick jag det var någon gammal serie där
Ha en bra dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morrn morrn
Här är det bara -4 idag, så det är nog ganska skönt ute… Ska snart käka frukost och sen bär det av ut till stallet, tror jag ska rida en sväng med. När stallet är klart blir det till att gå och träna en sväng och sen blir det nog plugg resten av dagen. Skönt å va ledig från jobbet 
Have a nice day!
God morgon!
Nyss uppstigen, ska ta det lugnt med frukost, sen blir det lite städning, hocslagaren kommer och ska slå på skor på Tigerlilja och senare på dagen ska jag ev med en kopis till ridhuset som medhjälpare vid körning.
Ha det gott!

God morgon.
Här har jag haft tandvärk sen nyår , började lite smått men nu är det oliidligt, har knappt kunnat sova i natt och fick tid hos tandläkarn idag men inte förrens 17.40 och jag vet knappt hur jag ska stå ut till dess , blir till att trycka i sig lite mer värktabletter snart och se om jag kan få sova någon timme till .
Här snöar det idag och blåser.
Godmorgon!!
idag blir det lite träning av luddan och sen så ska jag ragga upp nån hovslagare här som kan titta förbi och verka hennes små söta hovar :) och vad jag ska göra mer än de idag har ja ingen aning.. imorgon blire ev att tolka efter luddan eller något annat skoj :D

God förmiddag! Klart och - 5, hästarna ute och fodrade, hundarna rastade och frukosten avklarad. Nu bär det av till stan för en liten shoppingrunda. När vi kommit hem så blir det nog stallet som vanligt, middagsmat och kanske lite plugg.
Ha en bra dag!