Godmorgon 2010-01-03
Godmorgon i landet…
Cirka 10 minusgrader ute och det har börjat ljusna. Ska snart bege mig upp till stallet och rida Giro. Igår var jag och Elvis ute och gick en sväng, mötte lite bilar och övade på att gå på hans högra sida. Nu har jag och mamma bytt häst ett tag framöver med, så nu har hon Casper och jag Nikita.
Ha en bra dag 
God morgon!
Jag vaknade av att grannen polgade gårdsplanen med sin traktor. Då är det dags att gå upp, ska ta det lugnt innan jag går ut och plogar lite, men det blir med en skovel. Ett gympass helt enkelt.
Sen får vi se vad dagen erbjuder!
Ha det gott!

God morgon! -15 grader och ännu en fin vinterdag på G. Som också råkar vara min fölsedag. Inget speciellt inplanerat idag dock, kanske blir litet firning längre fram i veckan. Fast 44 är väl inte så mycket att göra väsen av? Ha en fin dag allihop.

Morgon på er idag har vi ganska kallt -12 och grått Hoppas det kommer lite sol snart Ska fortsätta med det jag inte gjorde igår, känner mig lite sänkt tror det är pc jag äter Nu sprakar brasan och hundarna klara kaffet uppdruket så det är bara att gå ut för andra gången Ska nog ta min unga stoflock under ett allvarligt samtal idag De lämmnar foderhäcken och går 75m till vindskyddet skiter och pissar där sedan återvänder de till maten Snacka om utedass
Ha en bra söndag på er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Jippi solen tittar fram
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Har varit ute på en morgonpromenad med hundarna. Ganak kallt men solen är framme. Har just ätit frukost och nu ska det bli kardemumma kaffe. Idag ska jag ge mig ut på vägarna och klippa lite hundar för på onsdag bär det av till Göteborg och utställning på torsdagoch fredag. Hinner nog med en sväng till stallet med när jag kommer hem.

God förmiddag! Gårdagskvällens -17 har nu blivit -5 rena sommarvärmen… Det är dock mulet så vi får se om det ska komma något mer av den vita varan från skyn. Såg att grannen tryckte ner snön med skoter vid sina staket till hästarna. Dagen tror jag ska ägnas åt lite höpackande. #3 Kurant och grabbarna gör likadant
hos oss.
Tre dagar kvar sedan börjar jag jobba igen….
Ha en bra dag!
God förmiddag!
Stallets förmiddagspass avklarat. Ska sätta mig och väva lite på min gardinväv innan det är dags att ta ut hundarna på dagens långpromenad. Svårt att gå i skogen bara för all snö, så det lutar åt att bli vägen idag, men det är så trist…
Ha en bra söndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

God middag!
Har haft sovmorgon och sedan bakat scones, så nu är det frukostdags.
Få se vad jag hittar på idag, finns så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja.
-14 ute ungefär. det har snöat några cm igen.
God Middag!
Sovmorgon, ätit brunch, mockat boxar, solen skiner! Blir säkert en fin eftermiddag!
Ha en fortsatt fin söndag!
- 8,5 i Finland och lite småmulet. Jobbat idag och sitter nu hemma hos mamma och pappa, med sambon, hunden och två våra två katter. Det är som djurpark när vi kommer. ^^