Godmorgon 2009-12-28
Godmorgon i långa landet lagom 
Svart som natten ute och termometern visar +1, vill ha minus nu ju så inte den fina snön försvinner så hoppas det vänder snart.
Snart blir det stallet, det är jag som har utsläppet idag. Ska även rida Giro en sväng, red ut en sväng med honom igår och det gick superbra. Sen blir det åka och ge en häst akupunktur och därefter hoppas jag att självdiciplinen infinner sig så jag pluggar lite med.
Ha en bra måndag!

Godmorgon i landet!
Här är det litet mildare, nog under -10 och det snöar litet som omväxling, kom väl runt 15-20 cm igår igen.
Idag blir det butiken igen, få se hur köpsugna folk är efter julen.
Peter ska fixa en badrumsdörr och ett räcke till trappan idag, med en ettåring på besök kan det vara bra med ett staket runt trappan…
Godmorgon russvänner!
Numera har man ju ett russ lite mera permanet i stallet 
Här är hästarna redan utsläppta sen en bra stund tillbaka. Lite tö (har ingen termometer) och snöfall. Dottern gjorde en snölykta på morgonen som vi tänkte tända ikväll.
Ha en bra dag allihopa! /A
God morgon!
Ny dag igen och ska åka pulka med barnen, hovslagaren kommer på besök idag och bara ta edt lugnt resen av tiden. Njuta lite av ledigheten.
Ha det bra!

hm, det är 12 minus ute, det som kändes så varmt!
God morgon allihop!
Här har värmen stigit från -10 i går till ett par plus idag, trist.
Hoppas det blir kallare så att snön ligger kvar.
Sista passruschen idag, får se hur långt jag kommer….
Ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

god förmiddag.
Här är det plus grader men det ser ut som om vi kanske kan få lite sol idag , det hade ju inte gjort något .
Här händer inte så mycket idag , ska ta det lugnt nu när barnen är lediga .

Hejsan!