Årets julklapp?
Nu är julen snart över. Och nu är frågan vad som var årets julklapp, och vem fick ni den av? :)
Min var helt klart presentkort till kosmetologen. En ansiktbehandling med brynplockning. Perfekt avslappning för min del, om man bortser brynplockningen… ^^
Min årets julklapp var stativet jag fick av min pojkvän, ett väldigt bra stativ som även har vattenpass :) Supernöjd med det!
Årets julklapp var dom fina vinterkängorna och matkorgen från mina kära döttrar
och svärsöner. 
Det var nog det snidade trähjärtat från min dotter, som hon gjort på träslöjden i skolan. Den ska jag ha som en tavla.
# 4 Stackare, det var ingen bra julklapp, hoppas det läker fort!
Min bästa julklapp (hittills, det kommer mera med våra barn till nyår….) är en bok som är skriven av en gotländsk arkitekt, den heter "Gotländska rum", handlar om hur det ser ut inomhus i dom gamla bevarade gotländska gårdarna, jätteintressant!
bästa julklappen fick jag av min syster en brösta med orras namn
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

bästa julklappen kom idag, jag har blivit "plast mormor" och Bobban morfar till en lite flicka 

Min bästa julklapp var en bok "A Manual of Acupuncture"
Min nya bibel 

jag fick två fina julklappar och födelsedagspresenter, det blir så när man fyller år den 7 jan. det e lätt för folk att slå ihop julklapp och födelsedagspresenter. av min mamma så fick jag ett körsele från tärnsjö (tror jag det heter) till Racoon och sen fick jag en tidig present från min sambo och det var min andra häst Bazooka. så jag har fått 2 helt underbara julklappar.
.