En månad sen..

Jag känner fortfarande en klump i magen när jag täker på min Valter… Jag skulle mycket för att få honom tillbaka!!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Darius Roll och Kung Dar hade jag gett det mesta för att få tillbaka…

Oddny.. Som fortfarande lever iof men hon kommer aldrig att säljas så jag kommer aldrig få hem henne igen.. Om jag inte stjäl henne :P
//Mickan

Vår fina gamla Orvar (e. Gullding u. Essy e. Prick) som var 129,5 cm och ett mycket duktigt och allsidigt ridruss skulle jag mycket gärna få tillbaka!

Sagohingsten KOMET 338 skulle jag ge allt för, saknar honom så
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Inget russ, men min gamla shettis Granit skulle jag vilja ha tillbaka. Saknar honom något grymt mycket.
Ägde Ventil förut . Som jag sålde till Emma i Örebro. Men har fått veta att han lider av en hjärntumör. Och finns inget att göra åt 14 år gammal. De är tråkit Saknar han så. De var min första ponny jag köpte.
Tänka på alla underbara stunder man har fått haft.
Ville bara säga!

#11, Jag saknar Ventil av hela mitt hjärta som tyvärr nu har fått sluta sina dagar. Många sömnlösa nätter har det blivit och jag får en klump i halsen så fort jag tänker på det. Det var mitt livs svåraste beslut men på slutet hade han ont.
ventil var en häst som charmade alla så det är så hemskt att hans liv fick en sån tragisk vändning vid en sån tidig ålder som 14 år.

Det skulle nog vara min Pompedou efter ingen mindre än Pompe :(