Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 683 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 09-12-11

Godmorogn i landet!

Här är det runt nollan igen, men det ska bli kallare under dagen, äntligen!

Idag blir det raskt iväg till kotknackaren före jobbet, och sedan butiken och middag och sova. Full rulle med andra ord

karisma
0

Morgon på er Inget regn för stunden +3 nu verkar det som om det ska slå om vädret. Ska till ridhuset på morgonen sedan hem och rasta fyrbenta Mitt på dagen ska jag till kyrkan och ta faväl av min älskade granne Dagmar Det var en mest positiva människa jag träffat fast livet varit hårt mot henne Fy vad jag saknar våra dagliga samtal Nu kallar valparna

ha en bra fredag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morning!

Barnen iväg på luciafirande i skolan. Det är rysligt s¨fort allt går som vanligt.

Heldag i Skara på möte igår. Idag blir det pass för hela slanten, tror jag.
Ikväll väntar konsert i Uppsala med Snälla, Snällla som Elin kallar henne, dvs Caroline af Ugglas förstås. Spännande!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Morron!

Hoppas på SNÖ!!!!! Skulle sitta perfiekt nu inför lucia!

Jag skall jobba! Ha en bra dag!

bubbe
0

Det snöar hos oss, och i morse var det -1 ute på ön när vi åkte hemifrån vid 7:30. Dagen började med luciafirande på dagis, där vår lilla pepparkaksgubbe Lucas var med. Efter lussefikat åkte vi till BVC och fick andra influensasprutan, och sen gick vi förbi leksaksaffären Skrattande. Efter att ha lekt med sina medtagna traktorer och ätit pizza till lunch, har Lucas nu somnat i vagnen för en middagslur. På em ska vi titta på ett luciatåg till på jobbet. Heldag med mamma och pappa på jobbet alltså, men han tycker det är mysigt ibland.

[Croneld]
0

Det var verkligen halt i morse och det var mycket läskigt att köra bil till jobbet.Förvånad

Nu har jag bakat hela eftermiddagen till barnens judoläger fredag kväll och hela lördagen. Så nu ska det bli en liten rast innan middagen. Kusarna står väl ute och gör det de nästan alltid gör - äter.

garrilina
0

Här har vi minus grader och det kom någon enstaka snöflinga när vi åkte till jobbets luciafirande. Det var 50 st. med så det var ett långt tåg, tyvärr hördes de inte som 50 st. och de hade ett något annorlunda låtval. Åkte runt och handlade lite efter jobbet, sedan stallet och nu väntar jag på att se vem som vinner Idol.

God kväll!