Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 547 ggr
karisma
0

God morgon 2009-12-10

Morgon på nobelldagen Vill man se vackra kläder så är det bara att bänka sig framför tv idag, det kan ju vara trevligt i detta gråvädret. Själv hinner jag inte för det är bara massor som ska hinnas för jag får lite hjälp idag. Valparna håller på och äter välling sedan är det bara att röja i deras rum innan jag går ut till de andra djuren och leran

Ha en bra tosdag på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Nollväder idag igen, grått och trist, men hörde att i inlandet kan molnen skingras, så det kanske är på gång nu!

Fick tillbaka min bil igår, härligt att ha en bil med värme i igen!

Idag blir det butiken, handla och laga middag sedan hinns inte mer :D

[Croneld]
0

Vi står i startgroppen för att åka till arbetet och skolan, barnen ska bara titta klart på adventskalendern. Ha det bra!

[Tjiwi]
0

Varit ute och släppt ut pållarna….grått fortfarande, man får väl leva med det…tyvärr!!

Borde röja inne, varför blir det så mycket hö och skräp på golvet…??

#0 Grattis MALIN på namnsdagen!!Skrattande

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Här hinner man minsann inte kolla på fina kläder i dag! Måste baka lite + mocka i stallet. Jäkt jäkt på den lediga dagen!

# 3 Hö och halm på golvet kan vara bra, alltid suger det upp lite lera ;)

Ha en bra torsdag (igen, redan!)!

garrilina
0

God Morgon! Ser ut som stora filten har dragits över oss, grått och dimmigt. Lyckades i morse med att missa tåget till Sundsvall som sonen skulle med vi hade en halv minut tillgodo åt fel håll…. Han konstaterade glatt att någon gång måste bli den första och följde med mig på jobbet ett tag för att sedan ta bussen upp. har bara en elev just nu då de andra har gått iväg på stora genrepet inför lucian i morgon.

ha en bra dag! Grattis Malin på namnsdagen.

thilda-
0

godmorgon! idag blir det inte så mycket.. ska baka bullar hade jag tänkt och mer vet jag inte.. fixa luddans nya box uppe på travet kanske… om inte nån annan gör det så ;) sen får vi se om jag lyckas flörta in mig hos gubben min så vi åker till luddan och mockar och sen så är det bara och gå o vänta tills det blir lördag för då ska luddan flytta till sitt nya o bättre stall :D