God morgon 2009-12-09
Moron där ute Svart ute och +6 duggregn simmhud mellen tårna kanske skulle vara något att avla fram. Idag har jag tomt i kalendern så det blir att röja hemma för mina fyrbenta drar in allt möjligt Åker nog till ridhuset ikväll för där är underlaget bra att rida på Ska njuta av dagen trots vädret får tända lite ljus och spela bra musik
Ha det där ute
foto(c) Croneld Lilla Saga på 3-årstest
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

09-12-09
07:05
Godmorgon 09-12-09
Godmorgon i landet!
Nollväder häruppe idag igen, hoppas på bättring snart, det blir så förb… halt ute! Snön sjunker ihop och det blir iskana av alltihopa.
Igår fick jag investera i en ny mobil, jag hade en med joystick, och den slutade helt enkelt att fungera, så jag kunde inte välja vem jag ville ringa eller något, så trots att den fungerade bra i övrigt var det bara att köpa sig en ny. 5 år gamla mobiler är inte värda att reparera…
Idag blir det utvecklingssamtal direkt på morgonen och sedan butiken och ikväll är det farmorkväll 
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morrn morrn
Försovit mig idag, men det va lugnt på jobbet så orkar inte stressa
Men men ska bara dricka upp mitt te och sen en snabbis till stallet innan jag är på plats på jobbet och där vankas det pepparkaksbak idag…
Ha en bra dag 
God Förmiddag! ;)
Här är samma väder som i går. Dagen började med lite blå himmel, solglimtar, men på eftermiddagen började änglarna kissa igen…..har dom inga blöjor?
Hästarna fodrade, nu skall dom bara ut, jag är nyduschad och skall jobba!
Ha en bra onsdag!
Grått och disigt……..ska gå ner och släppa ut pållarna….även att vi har stora hagar med få hästar i så envisas i alla fall Wilda med föl att stå framme vid grinden och några meter runt och stå i leran….knäppa häst, resten av hagen är ju fin!!
Tror jag håller på att bli förkyld igen…..s…t oxå!!

Gomorgon!
Grå dassig dag igen…. Och regnat har det gjort inatt så hagarna ser värre ut än någonsin, och shettisen ser ut som en vandrande lerhög… Tröttsamt… Men men kanske fryser det på snart… Eller iaf torkar upp :)..lite…
Idag blir det jobb ett par timmar sen hem och göra ett tappert försök att få rena hästar… ;) Ha en bra dag!

#0 Fina Saga 
Jag har avklarat arbetet och sonen och jag har bakat pepparkakor. Så nu är det kväller för mörkret smyger sig in.