Godmorgon 09-12-08
Godmorgon i landet!
Nollväder här idag igen. Igår var det spännande att åka till jobbet, då det regnade söndag kväll, och frös på under natten. Trots att jag inte öppnar förrän tio vavr de tinte sandat. Peter mötte sandbilen när han åkte hem från stan vid 14.00-tiden….
Idag blir det butiken, och ingen ridning då min bil fortfarande är på verkstad. Utan den tar man sig inte till ridningen när det är halt.

God morgon. Här är det grått och mulet idag med och förhoppningsvis slipper vi regnet idag . ska snart bege mig iväg mot sjukgymnasten och *plågas* lite hm , kommer ju inte att kunna röra mig i morrn .
ska även växla lite pengar till Euro , då vi ska åka till Hamburg fredag- söndag, med sambons jobb, ska bli skönt med lite semester, eller semester och semester , man sover ju inte så mycket :))
Ha en bra dag
Grått och bedrövligt mörkt och trist.
Hästarna ville inte komma in i går kväll, så jag fick sovmorgon i morse.
Nu väntar frukost och heldagsgöra ute i gråmurret.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Gopd Morgon alla!
Här syns lite lite blå himmel och eventuellt kanske kanske solen kan titta fram…..annars blir det väl regn i dag igen! I dag blir det ingen stalltjänst eftersom jag skall jobba, stan är full med julhandlande människor!
Ha en bra dag!

Jösses, våra hästar skulle aldrig låta bli att gå in på kvällarna den här årstiden… Igår stod Kopia och försökte öppna dörren med nyckeln - länge sen med tanke på att hästarna normalt inte går på stallplanen, men Corall var hopplös med förr i tiden.
Även jag fick lite sovmorgon, då pappa var hemma och skulle släppa ut hästarna lite senare. Finns ingen anledning att släppa ut dem tidigare än nödvändigt i blötan och leran. Tänk vad fint det var förra veckan, men påfruset och månljus. Dessutom brann vår utelampa på nya stallet upp förra veckan, så det är becksvart att lägga ut hö till grabbarna. Får förhoppningsvis vi upp en ny idag, men man kan vara glad att säkringen bröt strömmen. Hade varit jobbigt att bygga nytt stall igen :(

God morgon! kom hem från Fuerteventura sent igår, till regn o rusk. Blir jobbet strax och sen hem o pussa på ponnyerna
Godmorgon!
idag blir det nog bara till att slappa och kl 17 ska jag iväg och klippa mitt hår och få mina ögonbryn plockade ;)
och just nu håller jag på att jaga hästtransport för fullt då min ponny ska byta stall på lördag.. men det verkar gå lite små segt.. :(

Goddag!
Hemsk dag idag, Pigall har åkt till sina nya ägare och det är tungt.
Så i fortsättningen kommer Pigall ha hemmabana Solvalla för er stoägare som är intresserade.
För mig var verkligen Pigall speciell, jag hoppas de nya ägarna får lika mycket glädje av honom som jag haft.

#7 Jag kan garantera att han hamnar på ett toppenställe och kommer trivas som fisken i vattnet ;)
//Mickan
Ingen sovmorgon här heller, full fart tidigt och lång arbetsdag med många möten. Luciaträningen pågår för fullt och snart är det judokväll igen. Ha en bra och trevlig kväll!

#8 Jag tvivlar inte alls på att han får det toppen, annars hade jag inte skickat dit honom. :)
Men tänk om min hjärna kunde vara glad för hans skull istället för att vara så självisk.