Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 938 ggr
karisma
0

God morgon 2009-12-01

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er Nu är det December och förtfarande varmt +6,6 Idag fick jag gå upp tidigt ska vara i Norrtälje kl 0845 får passa på och handla samtidigt för skafferiet är tomt Fick mina nya däck till traktorn igår oj så fin den blev så nu är det bara att köra igen Till kvällen ridhuset så har den här dagen gått

Ha det där ute i leran

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

annelie-huskvarna
0

Godmorgon

Svart som natten ute och jag sitter med kaffekoppen och lyssnar på lite julmusik. Idag blir det bara jobb lite drygt två timmar sen bär det av till Vreta kloster med Manina för ett träningspass för frau Drangel Glad Har inte tränat för henne sen i maj, så det ska bli superskoj att äntligen få göra det igen Skrattande

Ha en bra tisdag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

-4 ute, det har kommit ytterligare en decimeter snö inatt, så nu har vi väl ca. 25 cm igen. Härligt! Fast Simon fick backa hela vägen ut till stora vägen, det är ju inte plogat in mot skogen ännu…

Idag blir det butiken, och ingen ridning, Sara är sjuk och dessutom har vi utvecklingssamtal någon gång vid sex. Fast det får Peter åka på. Nu mot köket för röjning!

[Croneld]
0

God morgon!

Barnen tittar på adventekalendern, så julkänslan börjar infinna sig. idag blir det långdag, med träningar för barnen på kvällen.

Ha en bra tisdag!

NatthaBlom
0

Godmorgon :)

Här var det -26 igår! Undra hur kallt det är idag :S
Idagska jag sitta på en buss hela dagen ner till Östersund, lite opepp på det då jag har slarvat bort men Ipod å :/

Tkr det är mysigt med 1a December o när jag kika ut genom fönstret är det snö på både balkongen, träden utanför o självklart även massor med snö på backen! Så himla underbart!

Dock känns det som att man int vill hem till Dalarna se o fira jul om det inte finns någon snö?:O

Christina-Lundberg
0

Tänk vad det kan skilja sig på ett par mil. StuteriSolo bor ca 5 mil norr om mig.. och vi har bara haft regn hos oss… Gårdagen var inte kul (underkylt regn och snorhalt). I natt har det däremot snöat, så det finns ett 10cm täcke ute. Den nyförvärvade collietiken var tokig i snön:)
Karsk är förmodligen ännu tokigare… han älskar snön - vilket jag i och för sig gör MEN…

Nu blir det till att skotta fram bilen - för den skall in på en säkerhetsservice.

Sedan blir det nog till att ta en sväng till stallet och fota lite julmotiv.

Ha en bra på Er alla.

[Tjiwi]
0

Morron

Kaffet urdrucket och snart ska jag gå ner till stallet för att ta emot hovslagaren!

Ha en skön dag!

Tittut
0

God förmiddag!

Milt här ännu, -26 känns väldigt främmande…

Passtillverkning idag också. Mycket trassel med papper i går, med saknade handlingar och annat som satte stopp i tillverkningen, jag hoppas det vill sig bättre idag.

Ska först ut i fårhuset och bära in en rundbal, inte hel utan i delar..

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ryttarn
0

Godmorgon.

Här skiner solen och det är -3 grader, kan det äntligen bli vinter?

Idag är det 4 år sedan vi flyttade in här på Där In, känns både som nyss och evigheter sedan. Tid är ett underligt fenomen.

Skall ut en tur med Monis nu på fm sedan blir det en liten tur till hälsingland, praktiskt med foderautomater som räcker i 36 timmar :-)

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se