Godmorgon 09-11-28
Godmorgon i landet!
Sovmorgon till halv sju *gäsp*, idag är det full fart. Jag ska vara i butiken och Peter och Sara ska vara på julmakrnaden med några hästar och ha ponnyridning och köra med vagn.
Bäst sätta fart!

Godmorgon
Sitter med kaffekoppen och om en stund ska jag åka upp till stallet. Ska försöka hinna med alla fyra pållarna idag och håller väderprofeterna vad de säger så ska vi slippa nederbörd idag och solen ska till och med visa sig. Efter stallet borde det bli plugg…
Ha en bra dag allesammans 
God morgon!
Ska stax gå ut och få en storbal utkörd. Sen blir det väl lite adventspyssel idag inför morgondagen.
Ha en bra lördag!
Morrn!
Disken avklarad och stallen nästan klart, men jag har pyspunka på skottkärran, så jag måste köra dit min bästa som står kvar här hemma, men det är svårt att få plats med en skottkärra i en liten golf där inte bakluckan går att få upp, men det ska nog lösa sig.
Lite diverse sysslor innan kvällen då i ska på 50-års fest i slottsmiljö. Snacka om malplacering….
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon här är det som vanligt fast det regnar inte. Fortsätter i min röra som ska bli bra till slut. Kanske jag hinner få upp en ljusstake tills i morgon
ha en bra lördag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morron!!
Här är det grått-igen! Tjejerna är redan här och har ridit Wilda såg jag genom fönstret och ska ut med Njord nu! Själv ska jag sätta fart och få i mig sista kaffet och gå ner och jaga får….bagglammen åkte till slakt i onsdags och nu ska vi skilja på tacklammen som ska åka om en månad……inget kul!
Jag hoppas jag får tid och lust att sätta fram stakarna i em jag med….och handla skulle behövas med, phu!

God kväll! Hemkommen från Gävle och plugg i två 1,5 dag vi har pysslat med bildanalyser av reklambilder denna gång och hur man kan arbeta med det i elevgrupper. Mycket intressant. Hade med ett nytillskott till Therese marsvinsuppfödning hem, han fick åka tåg från Uppsala i går och med oss hem i dag.
Nu blir det tv för resten av kvällen.
Ha det bra!