Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 615 ggr
karisma
0

God morgon 2009-11-27

Morgon på er Här lever livet inget regn och fick se solen i flera timmar igår Även matvraket Lilla Anna lämnade storbalen och stod i solen och bara njöt inte ens fölis fick ta sig en slurp under tiden Så det är ju inte bara vi människor som saknat solen

Idag fredag så är det full rulle sopstationen för att lämmna enilageplast och andra sopor hämta ved samt klämma in ett möte kl tretton och inte att glömma fylla på i skafferiet

ha en bra fredag på er

Tack Pernilla för de fina Diplomen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!

Visst var det skönt med sol i går. Var ute en lång promenad med hundarna i solen, och det var riktigt skönt där det inte blåste.

Hästarna var inte ens blöta när de kom in i går kväll, så de blev borstade för första gången på länge och blev på så sätt ett lerlager fattigare.

Bortajobb en stund på förmiddagen, men först ska jag nita och kuvertera pass.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorogn i landet!

Shoppingkvällen på stan igår kväll var nog ingen succé, men blir det årligen återkommande så kanske…

Ute råder märker, och vädret är hemligt.

Idag blir det butiken, och ikväll handla.

Nu baka scones till frukost!

wilson
0

Godmorgon!

Här är det sol emellanåt idag också, skönt!

Har dragit snabledraken genom huset nu på morgonen så vi bara kan komma hem ikväll och ha helg ;)

Hästarna fick motion igår, underbart väder! Nu ska båda klippas för dom torkar aldrig….

ha det gott!

ryttarn
0

Godmorgon,

Här är det uppehåll och man kan nästan sjönja en aningens tunnare molntäcke här o var….

I kväll skall monis på ridlektion, annars blir det väll lite datajobb och eventuellt lite "pillande" ute i stallet.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

[Croneld]
0

Hann inte säga god morgon i morse, jag har inte hunnit vänja mig med morgonpassen i mörkret och vinterrutiner.

Efter en lång dag på arbetet å ska vi mysa lite för det är ju fredag! Min yngste son har varit med mig i stallet och gosat med sina marsvin, mockat "sitt" russ Tigerliljas box och sopat stallgången. Det var trevligt med lite sällskap.

Ha en bra kväll!