God morgon 2009-11-26
Morgon på er där ute Idag tar jag roddbåten till stallet efter nattens ihärdiga regnande, fölungarna får träna för grodan idag. De var segt att gå upp för jag låg bara och lyssnade på regnet i natt och undrade vad det ska sluta med, men tvättmaskinen snurrar och valparna har fått rent kaffetarmen har snart fått sitt
Jag gjorde ett stort hål i plånboken när jag beställde däck till traktorn men det är ett måste nästa sak är nog att få mera lyse på den
Det saknas en gubbe i byrålådan ingen som har en till övers?
Ha en bra tosdag på er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Efter en titt ut genom fösntret kan jag konstatera att det inte bara regnade inatt, världen är vit också!
Idag blir det butiken till 20.00, då det är något jippo på stan och alla har öppet längre. Det ska bli en ljusceremoni på byxtorget.
Ingen extra ridning idag alltså. Sara var ut med Primula igår, hon lider av allvarlig överloppsenergi, hon högg efter bilarna som körde om…
God morgon!
Igår kväll passade jag på att arbeta då sonen var på klassfest på skolan där jag arbetar. Fick massor gjort som jag behövde fixa med.
Nu är det dags igen!
Morron!
Jättekonstig färg på himlen här, nyss var den faktiskt blå men nu…..hade det varit kallt hade jag sagt snö…..
I går åkte alla våra baggar, 33 st till slakt! Inget kul då man hinner fästa sig vid de tama!!
Annars en vanlig dag här………
God Morgon!
Strålande sol, så länge det nu varar…..jag är ju ledig ;) Stallet väntar (mockning), hästarna är utsläppta. Peppar peppar, vattnet håller på att sakta sjunka undan, det har ju inte öst ner på en dag eller så…..
Passen på fölisarna kom i går, tack Liselotte!
Ha en bra dag!
# 4 Varsågod!
Här är det passtillverkning som gäller idag också. Står fortfarande och stampar i början av oktober, det kom många då.
Utvecklingssamtal med sonen på eftermiddagen, innan dess i passhögarna och betar av så gott det går. En liten hundpromenad blir det förstås också.
Ha en bra torsdag runt om i landet!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~