Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 887 ggr
annelie-huskvarna
0

Godmorgon 2009-11-19

Morrn morrn…

Vaknade med migrän idag och känner  mig seg som en skumtomte Rynkar på näsan Har tagit migräntablett och försöker komma igång med en kopp kaffe, så hoppas det vänder under dagen. Idag blir det jobb, stall och ev kolla på hockey ikväll.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Även här är det segt, det måste bero på det oerhört vackra vädret!

Den våta yllefilten är på även idag, och inte ser det ut som om det blir bättre de närmaste dagarna heller.

Butiken idag, ridning ikväll, och nu köksspisen, frukosten och jaga Sara ur sängen. Hon hann ut med Primula en sväng igår iaf!

ryttarn
0

Godmorgon

Ungarna iväg med buss och tåg till skolan, min far ligger fortfarande och sover i gästrummet så jag tar en lugn morgonkaffe. Dagens arbete stavas köksrenovering. Samtliga luckor skall målas så att köket inte längre skall se ut som det -80 tals kök det är…..

Ska väll även fortsätta köra ut grus i leran så att traktorn inte sjunker….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

[Croneld]
0

Fortfarande hemma med sjuka barn och lika seg som ni för jag var upp sent och tittade på en film.  Ute är det uppehållsväder än så länge och kusarna har tokrusat när de fick komma ut i stora hagen, de sliter så på "vinterhagen".

Ha en bra torsdag!

Tittut
0

Morrn!

Ungar i skolan, hästar ute i blötan. Passtilverkning på schemat en stund, men det trasslar med inte utförda ägarskiften och annat som är så trist!

Får försöka ta en lång hundpromenad på dagen så jag får lite luft bland alla pappershögar.

Ha en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

GOD KVÄLL! Har precis kommit hem efter en låång men trevlig dag. Äkte kl. 6.00 i morse med 45 15 åringar till Stockholm för att besöka riksdagen. De fick även några timmar före och efter besöket för att shoppa i den stora staden, vi personal har fikat och ätit istället. Här hemma har vi haft besök av vet. som dräktighetskollat varmblodet de tror inte hon var dräktig längre men är inte säkra få se vad framtiden utvisar om det blir en Tap In avkomma. De kollade även Garrilina som inte är okey, tog prover på henne få se vad det utvisar.

Nu blir det nog sängen för mig.