God Morgon 09-11-14
God Morgon!
Jag skulle verkligen önska er som är med på Lojsta Hed i dag ett mycket bättre väder, men Gotland är höljt i tunga regnmoln som tyvärr inte håller sig i skinnet, utan släpper ner en massa onödig väta! Den enda ljusglimten i eländet är att det inte är kallt…..
Tyvärr så kan jag som vanligt inte vara med p.g.a. att mitt schema har en viss förmåga att inte anpassas efter fölskiljningen, men i morgon kommer jag! Alltså till fölutställningen! Med kamera!
Ha en bra dag trots allt!

God morgon! Här i Leksand snöar det, ganska ymnigt också. Det är +0,4 grader just nu, så snön lär väl övergå till regn litet senare kanske. Jag har gjort klart stallet. Hästarna, katten och de vilda småfåglarna har fått sitt, nu är det bara vovven och jag själv kvar att utfodra.
Igår kväll var jag på Romme och hejade på min uppfödning Harriet, som debuterade. Det blev en andraplats och rekordet 2.28,5, inte illa!

Godmorgon!
Sitter i lektionssalen och har genomgång på tentan som jag föträngt å inte kommer ihåg nåt av
Vi har satt lite akupunkturnålar på varndra innan å det va skoj, i eftermiddag blir det ut till stall och träna på hästar
Ha en bra lördag!
Morron!!
Idag hade jag tänkt ta ut både Wilda och Njord på körtur men här regnar det….som vanligt får man säga. Hoppas det avtar senare….ut och käka i kväll med gamla klasstjejer!
# 1 Grattis till debuten på en fin tid!
Vi har haft sovmorgon, vi sov till 9.30. Det var länge sedan, men hämtade äldsta sonen i stan 04.00. Men det är väl bara att köra, så man vet var man har dem…
Hur mycket jag än sprider på höet til kusarna så står de och äter ur samma högar. Dorina, Cherie och Ada ur en, och Tigerllja, "Susa" och "Busa" ur en annan.
Ha en bra lördag!
# 5 Verkligen, och vad pigg och alert hon ser ut. Sen är det alltid lite speciellt med en svart häst!

God kväll! Regn, blåst och rusk hela dagen så det blev tidig ingång för de fyrbenta. 100000:- ponnyn som stått i vårt stall i fyra nätter åkte hem idag, vilka priser det är inom ridsporten… 136 cm hög, import med okänd härstamning. Grannen (tjej i 45 års ålder) som ridit Russe ansåg att efter en provtur på denna att det inte var något specielt, russ var bättre
Har tillbringat kvällen framför tv:n först trav och sedan körslaget.
#1 Grattis till debuten.