Godmorgon 09-11-13
Godmorogn i landet!
-8 idag och klarväder, himlen börjar ljusna bakom skogen.
Var på körträning med Mysli igår, det gick jättebra! Idag bär det av söderut, helhelg med SPTF. Förhoppningsvis hinner jag hälsa på de stora barnen också, de bor ju i märsta.
God morgon! Här vare full fart, alla är uppe, syrsorna spelar (de som ödlan ska äta) och kaffebryggaren bubblar så fint. Ser ut att bli en fin dag!
Det blir en tidig dag, få se vad jag hinner med på hästfronten. Jag som inte har leriga hagar har ändå en alldeles smutsig häst. Ada har hittat någon plats och gnuggat sig så hon ser smetig ut. Det blir borstning först och främst.
Ha en bra fredag!

Morrn morrn
Är åter på plats på skolan i Brastad, sista gången nu innan examinationen i februari. Märkligt vad tiden går fort
Har tenta på sjukdomar hos får och gris idag och vi får väl se hur det går eftersom jag inte hunnit plugga så jättemkt. Men som man sa under högskoletiden… det är ju på omtentorna man lär sig
Nä då jag hoppas det ska gå bra så jag slipper det. Har ingen aning om hur upplägget på dagen ser ut efter tentan så får väl se vad det bjuds på.
Ha en bra dag!
Morron!
Jättefin morgon, inga minusgrader här inte. Solen har nästan tittat fram…..
I går var det promenad med fölisarna, inga problem, dom går så fint så fast det var bara andra eller tredje gången…..I dag skall dom få nya grimmor i stället för dom små fölgrimmorna.
Mot Visby och jobbet!
Ha en turdag i dag fredagen den 13:de!

MOrrn morrn , här har det varit en kall natt och frost ute , men kan nog li en fin dag idag. Själv ska jag snart till sjukgymnasten är dags att ta tag i det igen , jag var så duktig i början på året och skötte min träning för min värk och dåliga knän , men när jag började jobba så orkade jag inte träna hm är väl så när man får mer ont.
Sen blev det sommar och ja då njöt jag och var lat , men nu har kroppen lääänge försökt tala om för mig att nu får du ta tag i problemen igen. Knäna blir ju itne bra så länge de inte bytar ut knälederna men man kan kanske bli lite bättre.
Idag ska även Amanda och hennes kusin flyga upp till Stockholm och Arlanda för ungdomstinget , de hoppar redskapsmötet på söndagen de skulle väl eg varit med där med, men de får flyga hem tidigare, förhoppningsvis får ju klubben den infortmationen ändå.
Ha en bra dag idag och tur man inte är skrockfull :-)

Ja nog är det en vanlig fredag alltid…. trött efter en veckas jobb nu blir det sängen.