God morgon 2009-11-12
Morgon på er där ute I dag är det grått och fuktigt ute det är en tunn ishinna på marken Så KÖR försiktigt!!!
Dagen bjuder på full rulle för att få allt klart till imorgon med djuren Då det är menningen att jag ska sitta på båten till Gotland kl 2000 om allt fungerar. Men vad gör det efter en trevlig dag i vänners närhet med överraskningar Tack för god lunch och resesällskap Antika och Glitter var glada efter en lekstund med en ny SNYGG herre Det är skönt att lämmna skogen ibland
Ha en bra dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
-9 här, så jag var ute och sökte rätt på en sladd att koppla motorväramren i, släpet står där bilen brukar stå. Vi har en smula trångt på gården just nu, SImon har tre bilar i farten och vi två, plus traktron och hästbussen.
Idag blir det butiken, och ikvällkörträning med Mysli. Hovslagaren kommer vid tolv och skor om Trixi och Mysli. Tur Peter är hemma denna vecka!

Mörkt och kyligt. Ska försöka kvickna till innan dagens arbete. Först ut, akut halt häst. Sedan skall snösulor osv spikas på tre till.
Godmorgon från
Lotta
Morrn!
# 0 Lillsnyggen hälsar också, och ber om ursäkt för sitt ocivilserade sätt. Han hälsar att ni är välkomna tillbaka.
Idag blir det annars allehanda diverseuppgifter att göra. Ska fixa inför morgondagens avresa, greja med fåren och köpa presenter på byn till brorsonen som fyllde ett igår. Den här dagen går nog den med, skulle jag tro.
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Morron allihopa!!
Ja, vädret kan man väl sluta skriva om för det är visst bara ett som gäller här….grått och trist!!!
Sitter och tittar på hackspetten som tar för sig vid fågelbordet, visst är det härligt att kika på fåglarna??
Borde åka och handla lite, börjar sina i kylen men jag vet inte om jag har lust………

0# Såg att övertråden på ditt stängsel mot vägen har blåst ur en isolator. Den hänger kvar på nästan rätt höjd, men det kanske kan vara bra att fixa innan du åker till Gotland. :)

# 5 Tack för omtanken de kommer inte att gå i den hagen då Jag får fixa tråden varje dag i den hagen för rådjuren har övergång där och tvåbenta som rastar hunden
Hej!
Mitt nästan nya elaggregat har sagt upp sig, så det ska skickas tillbaka. Tur är att jag har ett i reserv att ta till så kusarna håller sig innanför stängslet.
Alla ni som ska till Gotland, ha det så trevligt. Och jag måste säga att jag är lite avundsjuk på er som ska få se alla Timonföl. Ni kanske har lite bilder att visa sedan.

#7 Kanske tar några bilder