Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 615 ggr
annelie-huskvarna
0

Godmorgon 2009-11-11

Godmorgon i landet!

Har ingen aning om vädret än, då det är svart som natten ute… Ska snart upp till stallet å släppa ut, ge mat, mocka och göra allt klart för kvällen. Ska vara barnvakt direkt efter jobbet idag så hinner inte upp mer till stallet mer än nu på morgonen.

Ha en bra dag i mörkret och gråskalan…

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Även här är det mörkt ännu, det är nog litet varmare än igår morse, då var det -7 ute. Det har snöat litet till också under natten.

Det blev ingen ridning igår, och idag blir det butiken och mat hos svärmor.

Imorgon kommer hovslagaren äntligen och skor resten av hästarna, så vi kanske kan komma ut med dem också.

Tittut
0

Morrn!

En vanlig dag på jobbet, dvs hemma. Får se hur långt jag hinner i passhögen idag. Hoppas på celebert besök också, får se om hon dyker upp!

Annars hoppas jag ni får en bra dag runt om i landet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

Go'morron! -2 grader och ett tunt snötäcke på marken, det har snöat i natt. Faktiskt riktigt friskt och skönt ute, och snön ljusar upp så man slipper det gråtrista.

Jag har gjort klart stallet och ska strax käka frukost. Sen måste jag sätta mig med bokföringen eftersom det är dax för momsredovisning, ugh. På schemat står också städning, och så tänkte jag tömköra Hastig en sväng.

[Croneld]
0

God morgon!

Sitter och försöker kurera min nackspärr med vetekudde och värktabletter. Stallet får vänta eller får jag be om hjälp, men jag har släppt ut de två som varit inne i alla fall.

Ska lägga mig brevid dottern som också är hemma och sjuk.

Annars är allt bra!

karisma
0

Morgon eller middag på er Snart klar ute men kaffetarmen  ville ha en extra tår Min data håller på och puckar sig allt tar hundra år att göra så i natt fick den gå på städning men jag tycker inte det är bättre Dax att sätta fart för kl 11 tänkte jag åka till den stora semesterorten Åslunda för en fika och lite trevligt prat

Ha en bra dag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Väldigt skumt ute, men inget regn sa dom på radion att det skulle bli…..får väl se. Jag har massor att göra ute egentligen, får se i morgon när jag är ledig. Måste ägna mig lite åt fölisarna också, visserligen gör jag det varje dag, men skall Liven åka så är det lite extra…..

Nu skall jag i alla fall jobba och sen äta födelsedagstårta (inte min!).

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# Morron

Grått som alltid får man nog säga nu…..finns det ingen sol så här års???Rynkar på näsan

Borde nog städa lite men det känns inte så lockande….får se om lusten kommer….annars ut till stallet förstås och jobb, alla dagar är lika!!Flört

murkla
0

Lite snö på backen o jag tittar ut på fåglarna som äter av fröna…

Får hämta ut Mitrus pass i dag. Kul.. Ska skicka in papper till ponnytravet så han blir registrerad där oxå…

Ida ska jag på pmöte på jobbet. Seda jobba natt.

Tur  med hästarna.

Ha en bra dag.