Godmorgon 09-11-10
Godmorgon i landet!
Idag är det kallt ute, vet dock inte hur kallt, det var minus sex igår när jag åkte hem från jobbet. Det är iaf kallt inne…
Idag blir det butiken och ikväll ridning om vår ridlärare är frisk.

Morning!
Barnen iväg till skolan, frukosten väntar och efter den väntar så många hästpassansökningar som helst. Bara att bita ihop!
Hoppas ni får en fin dag. Här är det i alla fall friskt ich lagom kallt ute. Inget skrapa rutor idag som igår.
# 1 Tjusig vy. Är det från köksfönstret?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morgon på er Snart klar med morgonsysslorna blev lite kaffesugen så jag gick in. Resten av den ljusa tiden på dagen blir det utejobb det mörknar ju så tidigt nu redan vid 15
ha en bra dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Kanske inte så god, rök ihop med den tjejen som har Alfred inhyrd hos mej. Nu är hon uppsagd, han är så fet att han knappt kan röra sej och jag har gett henne många varnande fingrar men hon bryr sej inte, bara säger att det finns så många sällskapshästar (inte i mitt stall
) som är shetlandsponny, jag är så trött på det. Jag vill ju inte ha en häst som mår dåligt i stallet.
Ikväll blir det jobb med hästarna.
Ha en bra dag alla!

Morrn! +1,4 grader här och rätt grått. Jag ska först göra klart stallet och sen har jag två passansökningar som jag ska försöka åstadkomma hästpass till: passmakar-premiär för mig.
I övrigt noterar jag med tacksamhet att idag känner jag mig vid full vigör igen - igår var jag "baktrött", som att vada i klister hela dagen. Konferensen var skoj som tusan, men oj vad Skåne-helgen tog på krafterna…

#5 Det kostar att ligga på topp Pernilla! 
#2 Oh ja! Men inte från mitt köksfönster tyvärr 
Morron….här är det så himla grått så…….
En vanlig dag med mockning och jobb……

God förmiddag . Här är det grått och trist (som vanligt tänkte jag nästan skriva )
Även jag har återhämtat mig efter helgen , nu är ju jag van vid skåneluften då va *ler* men kroppen är inte van vid att sitta still på det viset.
sitter och väntar på att det ska komma hit ett shettissto som ska gå här ett tag och vila upp sig lite från travskolan , får hoppas att mina hästar nu är snälla mot henne :-)
Lite stel, så gick hem tidigare från jobbet, med nackvärk. Så ska vila nu en stund.
Har varit ledig idag då vi var på kliniken med Aramon.
Somnade på soffan när vi kom hem och sov några timmar
, skönt, men det bler inte så mkt gjort här hemma som jag hade tänkt
.
Ha en bra kväll