Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 549 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 09-11-09

Godmorgon i landet!

Snön ligger kvar, och det är runt noll ute. SImon iväg på jobb och Peter hemma. Idag blir det butiken och vi ska kasta bort en frys som gått sönder efter sisådär 30 års trogen tjänst.

Sara och Primula vann sitt KM-lopp igår, och blev däremd årets klubbmästare, roligt!

annelie-huskvarna
0

Godmorgon

Mulen å grå morgon, har sovit dåligt inatt och är ganska säker på att det beror på att jag drack kaffe igår em… Blir nog en halvseg dag idag, men känns skönt att man får vila en stund på jobbet iallafall. Jobb mest hela dagen idag, sen handla lite och sen en sväng upp till stallet.

# 0 Grattis, va skoj!

Ha en bra måndag Glad

Tittut
0

# 0 Grattis Sara!

Åter i selen, det blir passtillverkning idag. Lite baktrött efter helgen, men ändå fylld med mycket glädje och inspiration, just som det skall vara. Skåningarna hade verkligen spänt bågen högt och fixat en mycket trevlig konferens.

Måste förstås åka upp och se till hästarna under dagen. Det får väl bli när jag behöver paus från papiren, det brukar behövas snabbare än man tror.

Ha en fin dag, runt om i landet!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

Tillbaka till verkligheten…….ngt trött efter helgen!! Här är det grått i alla fall men inte kallt!

Ha en bra dag!!

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Blåser och är grått, precis som vanligt. Fick lägga hästarnas hö på "särskilt ställe" eftersom det blåser från fel håll…..

Nu skall jag ringa en massa "trevliga" samtal, bl.a. till försäkringskassan!

Ha en bra måndag!

Tittut
0

# 3 Och nu har Vildhallon fått ett pass! Flört

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

#5 Åhh, tackar, vad kul!!!!Skrattande

[Croneld]
0

Tillbaks till verkligheten, kom i säng vid 12.30 och gick upp klockan 6.00 Ska bli skönt att lägga sig i tid i natt, för lördagsnatten blev ganska sen den med…