Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 686 ggr
karisma
0

God Morgon 2009-11-05

Morgon på er där ute Vädret i roslagen ska i dag bli snöslask och blåst Runt +3, det är ju inget vidare Idag fortsätter jag på det som inte är gjort dvs allt möjligt skit jobb

Ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mulet och mörkt, vet inte hur varmt det är ute, men gissar runt noll då det var 1+ igår kväll.

Idag blir det butiken, och kanske ridning om inte ridläraren är fortsatt sjuk. I tisdags vart det ingen ridning.

PRimula är nu skodd, bara resten kvar…

annelie-huskvarna
0

Godmorgon!

Mulet här idag och en temperatur runt nollan. Denna veckan har hittills bara susat förbi och det är redan torsdag. Igår hade vi föräldramöte så nu är den saken ur världen iallafall, så då va det bara alla samtal kvar… Idag blir ännu en lång dag på jobbet å sen en sväng upp till stallet ikväll. Plugg har jag inte hunnit med nåt denna veckan så jag vet ju vad jag ska ägna mig åt i helgen.

Ha det gött!

VeronicaP
0

God morgon.

Här kom inget av den utlovade snön , men det har kommit regn i stället ;-)…
Idag är det dags för KM och Amanda ska köra Ijor och shettisen Bethoven, Mary ska också få vara med men det är Emilia som får köra henne . Ijor har väl inte så stor chans precis då han står på 700 meters tillägg hm .

Är lite förkyld med det gäller ju att preparera sig så man är fullt frisk till helgen i Malmö :-)

[Tjiwi]
0

Morron…….grått här!!

Det dalar ner små vita saker nu……igår kom det stora flingor som dasslock!! Det blev lite vitt men nu är det borta igen, är lite väl tidigt tycker jag. Hoppas det dlir bättre väder tills i morgon då vi ska ut på resande fot mot sydligare breddgrader……ha en bra dag!!

MagganS-B
0

God Morgon…..

Här regnar det, blandat med snö = slask och blåser som bara den. Riktigt innesittarväder. Vet några hästar som inte vill gå ut i dag! Dom har lä bakom stallet och kan gå in i f.d. lammhuset, så dom har ingen nöd…..

Ha en bra dag!

CarinaA
0

Vindstilla i Skåne, tagit hand om den vintervilande Julle,  i eftermiddag ska ponnybarnet rida på omöjliga russet TykeOskyldig !!

Ha det gott !

Tittut
0

Här snöar det. Var och chipade ett par halvblodsföl på morgonen, och när jag var klar hade det börjat att snöa. Stona har fått lite hö också, annars har de fått nöja sig med bete ända till nu.

Nu blir det passframställan resten av dagen. Hoppas hinna med en 10-15 stycken innan kvällen i alla fall. Håll ut ni som väntar på era fölpass!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Här har det okså snöat och ungarna på jobbet sprang glada ut i snön och ville bygga en igloo, tyvärr så var det mest snöflingor i luften än på marken, så bygget får vänta!

Nu ska jag förberedda hästarnas foder till helgen så dottern vet vad hon ska ge dem.
Ha en bra kväll!