God morgon 2009-11-03
Morgon på er Här i roslagen är det varmt +8 och blåser fast hur himmlen ska se ut idag är det förtidigt att se. Ska nästan vara hemma hela dagen och jobba, fast en lite tur på eftermiddagen till stan för att hämta ved och chippmärken Ska åxå försöka hitta lite svamp om tiden räcker till
Ha en bra tisdag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Mulet och plusgrader här med, det har blåst ordentligt i natt. Idag blir det butiken och ikväll ridning. Skönt med varmgrader, då är det inte halt, jag har fortfarande inte fått på vinterdäck på bil och släp… Igår morse var det litet spännande på grusvägen 
God Morgon Landet runt!
Här skiner solen och all löv från lönnen har blåst in till huset! Fel vind! Ser inte fram emot lövräfsningen precis…..
I dag är det jobbardag, så dom sista trattkantarellerna får vänta!
Ha en bra tisdag!
Morron
Grått här, mindre blåst idag i alla fall. Fortfarande förkyld….blir galen på detta, går in på sjunde dagen nu, blir hemma idag med. Bara jag rör mig så svettas jag-usch!! Hoppas på att bli kry tills helgen……
Ska på chipmärkarturné idag, så det är slit och släp som vanligt. Grått och ruggigt, men det regnar i alla fall inte!
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Grått även här och mörkt fast klockan är 11.30. Har gjort ett pass med elever nu väntar lunch och rastvakt. Lite annat att rastvakta på högstadiet
Blir sent hem i kväll då jag börjar med utvecklingssamtalen i dag.
Ha en bra dag!
God förmiddag !
Har lyckats ta av "omöjliga" russet Tykes hans skor o verka honom UTAN lugnande o blodvite
, han börjar kanske bli vuxen…………..!NU ska jag ladda i lugn o ro lite sen bär det iväg tiull jobbet !
ha det gott !
Hejsan!
Har precis ätit lite smaskig hallonpaj innan sänggång! Så kan det bli när man är sugen på något gott.
Lillkillen sover, dottern har fått hjälp med läxan. Stora sonen har gått ner i källaren och boxar på boxbollen.
God natt!