Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1259 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 09-11-01

Godmorgon i landet!

Här blir det en fin dag idag, Peter ska till skogs och röja klart och Sara ska iväg till en kompis och rida, och jag har fortfarande smutsiga smådjursburar. Simon har inte kommit hem inatt, få se när han dyker upp och var han har varit.

Igår röjde jag och Sara i selkammaren, nu är det bara litet kvar innan man kan börja röra sig därinne ingen.

annelie-huskvarna
0

Godmorgon

Här börjar dagen lite mulet, men man kan ju alltid hoppas att solen tittar fram under dagen. Snart bär det av upp till stallet och i em ska vi fira mamma och pappa som fyllt år..

Ha en bra söndag Glad

PernillaJ
0

God morgon. -1,9 grader och frostigt i Leksand, men det ser ut att bli ännu en fin höstdag. Hästarna är utsläppta och mumsar på hösilage, jag har mockat och gjort klart stallet, så nu ska jag sätta mig med söndagsfrukosten.

florence-S
0

God morgon +4 gr, dimmigt och disigt. Hästarna utsläppta.

Idag ska barnbarnen och jag besöka en kattutställning??? Har aldrig varit på en sådan, får se hur länge vi orkar stanna.

Ha en bra söndag

Kajhugo
0

Lite gråmulet, men solen skymtas bakom molnen, hästarna är fodrade ute och stallet är klart, dags för frukost innan träningen. I em blir det körning.

Ha en bra söndag där ute i vårat avlånga land.

[Croneld]
0

God morgon!
Jag har gjort min egen stalltjänst nu på morgonen. Faktisk varit riktigt duktig och mockat ett par lass ur vinterhagen. Vad de äter och vad de lämnar efter sig!Oskyldig

Ska gå ut i skogen en sväng, hittade massor av svamp igår och det är så härligt att vandra runt ibland granarna. Vi har ett  långt bergsparti med mossa och lingon som är så trollskt härligt att gå på. Där hamnar jag ofta, då stannar tid och rum.

Hämtade ett lass hö med småbalar igår, så de fick sin första portion ute igår.

VeronicaP
0

God eftermiddag.

Idag så blir jag ju ett år äldre säger de hm , tur att man inte känner sig äldre än man gjorde igår :-=

Jag har varit ute och mockat boxen efter hästarna som stod inne natten till går då vi var på utställning med 2 shettisar, passade även på att ta väck bajset i lösdriften som jag ännu inte har strött upp, annars så blir det lugnt och skönt idag .

[Croneld]
0

# 6 Grattis Veronica! Hipp Hipp Hurra!

VeronicaP
0

#7 TAck tack och vi ses snart :-)