Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 762 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 09-10-29

Godmorgon i landet!

Solen på väg upp bakom skogen och minus ute.

Idag blir det butiken, och före det ska vi ut med Röros, ikväll blir det ridning igen.

annelie-huskvarna
0

Godmorgon

Känner mig sliten efter en väldigt intensiv tisdag och även onsdag, tänk om man kunde få vara ledig….

Idag blir det jobb, sen lite handlande av mat till mig och pållarna, en snabbis till stallet och sen blir det hockeykväll i soffan.

Finns en tråd här på sidan om nanminslamling mot rollkur, jag har skrivit på och uppmanar alla er andra att göra det oxå. Usch blir tårögd varje gång jag påminns om denna hemska träningsmetod av våra vackra, ståtliga hästar Gråter

[Croneld]
0

Här vare födelsedagsfirande, minstingen fyller 8 år och det blev tidigt uppvaktning. Nu bygger han med lego i köket med farmor.

Min nackspärr har inte släppt utan blivit värre, så nu har jag slagit tillbaka med tabletter.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Morrn!

Här är det en väldigt vacker morgon med sol i de gula löven. Ska passa lite en stund, innan det blir plankförsäljning på eftermiddagen ända fram till 18.00. Får se om jag hinner åka och äta soppa med pensionärerna idag innan jag åker och jobbar.

Ha en bra torsdag och krya på dig Croneld!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron……ingen sol idag här……

Jag är sjuk! Jätteont i halsen och ont i kroppen och skallen…..blir hemma idag……usch!

garrilina
0

God Morgon! Tagit det lite lugnt i dag när jag är ledig. Har lite ont i armen efter gårdagens influensavaccinspruta. Ska fixa på här hemma i dag få se om det blir en tur i skogen med några av hundarna. Sambon har åkt till Stockholm nu på morgonen på en kurs och har med sig dottern hem i kväll, Hon kommer till Arlanda i em.

Krya på er Ia och Christina!

Ha en bra dag!

[cancan]
0

Godmorgon!  Idag blir det tvättande nu på morgonen.. Sen efter lunch blir det till veterinären med två av våra pållar. 3-års hingsten ska det tas vargtänder på och den andra ska förhoppningsvis bli friskförklarad =)

Pernilla-N
0

Idag skiner solen med 4 grader varmt och alla hästarna mår bra! Idunn är fortfarande lite lös i magen efter maskningen men Embla är helt normal igen, skönt! Ikväll blir det nog lite tömkörning för Elliot.

Hagelberg
0

God förmiddag! Nu har Cerefina åkt och jag har fått passet på lille Opal. Tänk att man blivit shettisägare. Det är en otroligt rar liten häst som jag hoppas vi får roligt med.
#7 Skönt att det gick bra, måste varit en otäck upplevelse du fick vid maskningen!