Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 874 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 09-10-26

Godmorogn i landet!

Här är det dimmigt och mulet och blött. Gårdagen tillbringades i Boden med KM och möte.

Idag är det butiken som gäller, och om jag får upp Sara så hade vi tänkt gå ut med Röros en sväng nu på morgonen. Något ska vi väl hinna på lovet!

annelie-huskvarna
0

Morrn morrn

Här börjar dagen blött och regnet har smattrat mot rutan sen jag vaknade… Igår var jag med världens bästa Elvis på utställning i Mantorp och han var jätteduktig, åkte alldeles själv i transport hela vägen och skötte sig helt exemplariskt på plats Skrattande Exteriört så är han ju inte i sitt livs form just nu, men det visste jag ju innan vi åkte dit så var ändå mkt nöjd med poängen 77798=38p Ska bli spännande och se hur han kommer se ut i framtiden… Fick även bekräftat igår att han är svartskäck, så nu vet jag det haha

Ett stort grattis till Njord och alla hans fina fölisar som var med på Mantorp igår!! Samt alla andra fina russin som var där Glad 

Idag blir det jobb HELA långa dagen, men först lite träning…

Ha en bra måndag!

[Croneld]
0

God morgon!

Har varit hos kusarna och nu ska jag ila iväg till arbetet, det blir två dagar innan jag tar höstlov med barnen.

Tänkte sätta stora sonen på att måla vindskyddet så han har ngt att göra.

Ha det gott!

[Tjiwi]
0

Morgon, grått och blött i Östergötland tyvärr!!

Gårdagen blev ju väldig lyckad för Njord fina ungar, jättekul! Men duktigast av alla var i alla fall Elvis som var där utan mamma!

Idag ska jag besikta bilen och greja lite innan jag får besök av en god vän uppifrån!

Tittut
0

MOrgon!

Kul att det gick så bra för alla fina russ igår.

Här har vi en kraslig bagge och jag själv mår pyton, och jag som skulle jobba idag. Får se var det tar vägen.

Ha en bra måndag och ett bra höstlov, ni som har sådant.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

florence-S
0

Morrn

Grått och trist även här.

Igår tävla även Exact 630, hopptävling i Visby (Rävhagen). Han gick "dubbelnolla". Kul med russ som verkligen kan hoppa.

Ikväll eller imorgon kommer Precis hem efter sin "kollovistelse" på Gotland, ska bli kul, har saknat honom.

Ha en bra dag.

garrilina
0

God middag! Sitter och fryser på jobbet, verkar som de dragit ner värmen nu när barnen har lov. Tyvärr sitter man still nästan hela tiden på de här dagarna när vi jobbar. Grått och duggregn ute.

#4 Vad är det med baggen då?  Hoppas att det går bra med honom och krya på dig själv också. Finns baggar häruppe annars….

Tittut
0

# 6 Inget vet vad det är för fel på honom. Numera inlagd på Ultuna för vidare undersökning. Ni har fel sorts får, annars hade det gått!

garrilina
0

Lycka till med baggen!

Tittut
0

# 8 Tack! Vi har inte hört om de hittat något än

Jag kan inte sova, morr! Lite mjölk, en macka och lite GIF kanske kan få huvudet att varva ner så det går att sova. Det är ju inte ens fullmåne.