Godmorgon 2009-10-25

Go morgon!
Jag har varita ute o fixat hästarna, så de äter hö i lugn o ro i hagarna. Själv ska jag snart i väg till jobbet, fram till kl 14.00. Ute är det stilla och natttens regn har slutat, i alla fall för en stund.
Ha det bra och till er alla som ska påroliga häst-uppdrag, Lycka till i dag!

God morgon
Även i roslagen har det kommit lite från himlen i natt annars varmt och grått. Ska gå ner till djuren som fått sova en extra timme fast jag vill tillbaka till sängen för det blir inte mycket sömn med två valpkullar i huset Idag får jag fixa så att allt funkar imorgon då jag far fast som vanligt virrar jag väl bara runt
ha det där ute Lycka till alla på utställningen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morgon
Grått här………åker om en stund mot Mantorp jag med och visar lilla Hallon.
#0 Ses om en stund då!!!
Lycka till ni som ska ut och göra nåt med era kusar.
Här är det nog fortsatt hemarbete som gäller.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Lycka till med utställningen i dag!
Jag har varit och tittat till de blöta kusarna i hagen och mockat i stallet. Snart blir det hemarbete här med.
Ha det bra!
Toffifee tog sig inte i år och är inte dräktig, så nu ska hon ridas av ett par tjejer i trakten istället. Jag körde dit henne idag och hon var glad i sin nya box, där fanns ju hö att mumsa på.
Det var ju tur i oturen att Tigerlilja kom hem igen, hon var såld, men köpet gick tillbaka. För tänkt om Toffifee aldrig får något stoföl igen, då hade jag stått där med skägget i brevlådan!
Så nu är jag glad för det.
(Tigerlilja är den första fuxen.)
Go´ kväll!

God kväll! Hemkommen efter tre och en halv dag i Gävle "inlåst" på högskolan, har varit både bra och mindre bra kursdagar. Har varit lite jobbigt då dotterns resa till Irland inte blev som hon tänkt sig. Men nu är flyg hem bokat på torsdag. Biljettpris mer än tre ggr. så dyr som när hon åkte, otroligt vad det skiftar beroende hur länge i förväg man bokar. Hon är en erfarenhet rikare i alla fall.
Nu väntar sängen!
Får väl se vad som hinns med efter det sen…