Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 600 ggr
karisma
0

God morgon 2009-10-23

Morgon där ute Man behöver väl inte berätta om vädret grått grått. Men här hemma lyser solen Musse fick sin valpkull igår kväll och tills nu har allt gått bra, fast två av de fyra behagade att göra det lite jobbigt för mamma och komma med rumpan först De enda som inte gillade att det blev valpar var några av hästarna som inte fick komma in förrens kl 23 men jag är snäll och bjuder på sovmorgon idag

ha det bra idag och låt solen lysa

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det mulet och litet över nollan. Kallt inne då ingen eldade igår kväll, Peter har tänt i spisen och håller på med frukosten medan jag roar mig vid datorn Skrattande

Sara blev trea med Primula i loppet, och blev totaltvåa i cupen så hon var nöjd med kvällen igår.

Idag blir det butiken, och ikväll iväg en snabb på någon rädgivning för skogen. Sen middag idag igen tror jag…

[Croneld]
0

God morgon!
Skönt med fredag, igen! Blir tidig hemgång, men ska hinna med att gå på apoteket, köpa spån och fylla på kylskåpet.

Ha en bra dag!

annelie-huskvarna
0

Morrn morrn

Har varit i stallet och gett pållarna mat, nu blir det en skål havregrynsgröt innan det bär av en sväng till gymet innan det är dax för jobbet. Efter jobbet blir det stallet en sväng och lite ridning och annat pyssel Glad

Ha en bra fredag!

[Tjiwi]
0

Grå, grå morgon i Östergötland……..

#0 Grattis Malin, nu kan du åka bort utan oro för dom…….Flört

Gnistra
0

#0 grattis till de små liven!

Jag har sett solen på förmidagen mellan jobben, men just nu är det som vanligt grått o ganska disigt men vidstilla.Flört

Cadero går nu i största hagen mot vägen, han beter sig som om att han tycker att bilarna är läskiga/ ointresanta? och går lugnt o stilla så långt ifrån han kan komma. Förhoppnings vis vänjer även han sig med trafiken o rör sig runt i hagen….

Ha en bra fredags kväll!