Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 560 ggr
Reko
0

God morgon 091021

God morgon!

Tydligen ingen annan som har skrivit någon morgonhälsning så jag börjar. Här är dimmigt för andra dagen. Min ena häst säljs antagligen till Norge i nästa vecka och funderar vad jag ska göra med min andra.

MagganS-B
0

God Morgon!

Lite dimmigt här också, men ganska varmt, och det ser ut att bli en fin dag….jag jobbar ju, så det är det vanliga!

I eftermiddag är det mockning av boxar och lite promenad med fölisar som gäller!

Ha en bra onsdag!

bubbe
0

Godmorgon! Fint väder med några plusgrader i Roslagen. Har lyckats ta mig till jobbet i tid, trots sjuk sambo, så att jag fick ta hand om både barn och hästar. Själv har jag lagom ont i armen efter influensavaccination, men ännu inga andra biverkningar.

StuteriSolo
0

God förmiddag i landet!

Här är himlen blå och solen strålar, runt fyra minus sådär och det har varit en ortoligt vacker senhöstmorgon, önskar jag hade haft tid att stanna och fotografera på vägen in till Luleå!!!

Här är det butiken idag, och ikväll är det farmorkväll. Vi lyckades ta oss till ridningen igår, och hästarna gick superbra!

Gnistra
0

Go middag!

Här är som #1 skrev, solen skiner o hyggligt varmt! Har varit ute o kört 2 hästar och fixat stallet så det är enkelt i kväll. Ska fixa med bokföring  ett tag och senare mot kvällen iväg o jobba. Ha en bra dag!

[Grabbarna-A]
0

Här är det trist och grått. Har några timmar till att slå dank innan det är dax att jobba. Får passa på att lata mig den här veckan för nästa vecka är det ändrade tider och betydligt fler timmar/vecka som gäller.

Ha en bra dag

alpros
0

2 arbetsdagar kvar och sedan semester i dagarna 10! Vädret blir säkert gråtrist. Det är ju oktober. Men, det gör ingenting. Jag behöver vila och åter vila mitt huvud och arbeta fysiskt i stället. Klippa kor ska jag göra. Det blir att kämpa med kor och klippmaskinen tills musklerna darrar av utmattning. Och skitig blir man från topp till tå och luktar ko i 1 vecka efteråt. Härligt!

[Croneld]
0

God kväll!
Idag har varit som vanligt, arbete, middag med familjen, kortspel och pyssel med kusarna! Inget annat nytt!

Ha det bra!

entill
0

#7. …låter kul med kortspel med kusarna, vad spelar ni?

Själv har jag varit till soptippen och dumpat gamla datorer, skönt.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~